Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

De ce cladirile de birouri sunt importante pentru sanatatea, bunastarea si productivitatea angajatilor


De ce cladirile de birouri sunt importante pentru sanatatea, bunastarea si productivitatea angajatilor
de Manager.ro la 13 Feb. 2020
De ce cladirile de birouri sunt importante pentru sanatatea, bunastarea si productivitatea angajatilor
Tags: imobiliarebiroucladire birouri

Studiile arata ca slaba calitate a aerului creste numarul zilelelor de concedii medicale si pot afecta somnul. Toate acestea duc la o productivitate scazuta ce va fi, cel mai probabil, in detrimentul companiei. Relatia dintre oameni si biroul in care lucreaza este esentiala pentru sanatate, bunastare si productivitate.


Relatia dintre oameni si cladirea in care lucreaza este vitala, de fapt. Insa multi nu iau in seama importanta reprezentata de aceasta relatie.

Salariile si beneficiile reprezinta de obicei 90% din costurile de functionare ale unei organizatii, mult mai mari decat energia (1%) si chiar chiria (9%). Productivitatea personalului sau orice altceva care afecteaza capacitatea lor de a fi productivi ar trebui sa fie o preocupare majora pentru orice angajator si, prin urmare, cladirea in care isi desfasoara activitatea ar trebui sa fie un interes esential.

Pentru arhitecti si designeri, ideea ca locatiile de birou influenteaza sanatatea, bunastarea si productivitatea ocupantilor lor nu este noua.  Concentrandu-ne pe sectorul de birouri, exista dovezi care demonstreaza ca mediul de munca fizic are un impact asupra sanatatii si productivitatii lucratorului de birou. Desigur, termenii sanatate, bunastare si productivitate cuprind o serie intreaga de probleme conexe si complexe. Sanatatea incapsuleaza sanatatea fizica si psihica, indicii de bunastare sunt responsabili de sentimentele sau perceptiile mai largi de satisfactie si fericire, iar productivitatea se refera mai explicit la rezultatele orientate spre afaceri.
 

Alegerea cladirii de birou sau a complexului este esentiala. O zona foarte apreciata pentru a avea un loc de munca, dar care ofera si alte satisfactii ce tin de sanatate si bunastare, este orasul Sibiu. In acest oras exista un numar mare de spatii comerciale Sibiu. O astfel de cladire birouri Sibiu vom gasi in  Complexul Magnolia Residence care este compus din zona rezidentiale cu 1132 apartamente si cladiri de birouri. De fapt nu este doar una, ci 3 cladiri spatii birouri Sibiu. Acestea au cate 5 etaje, ce sunt compuse din spatii comerciale la parter si spatii birouri la etajele 1-5. Aici veti gasi un numar mare de spatii office Sibiu de vanzare. Acestea sunt extraordinare ca si locatie si nu numai. Complexul este in apropierea zonei Industriale Vest a Sibiului, unde lucreaza mii de angajati, de autostrada A1, de aeroportul international Sibiu si de zona comerciala Vest a Sibiului.

Cladirile de birouri din Magnolia Residence ofera o calitate buna a aerului interior, confort termic, vederi de inalta calitate, lumina de zi, acustica buna si intr-adevar locatie si facilitati extraordinare. Toate acestea joaca un rol crucial in crearea unui loc de munca productiv sanatos.

De exemplu, in ceea ce priveste calitatea aerului, s-a constatat ca calitatea slaba a aerului scade performanta cu pana la 10% in abilitati precum viteza de tastare. De asemenea, s-a constatat ca un concediu medical de scurta durata este cu 35% mai putin probabil in birourile ventilate cu aer exterior. In ceea ce priveste confortul termic, cercetarile au indicat o reducere de 10% a performantei atat la 30C, cat si la 15 ° C, comparativ cu valoarea de referinta intre 21C si 23C. Neurologii au sugerat, de asemenea, ca lucratorii cu birouri care au ferestre largi primesc cu 173% mai multa expunere la lumina alba (lumina zilei) in timpul orelor de munca si dorm in medie cu 46 de minute mai mult pe noapte.

Alegeti deci dupa astfel de criterii o cladire de birouri, fie ca doriti sa o achiztionati, fie sa o inchiriati. Pe site-ul eurosibimobiliare.ro veti descoperi o oferta tentanta de inchirieri spatii birouri Sibiu. Dezvoltarea accelerata a acestui oras aduce nevoia de spatii birouri de inchiriat in Sibiu, dar si de cumparat.

Cladirile de birouri ofera o mare siguranta pentru angajati, dar si pentru angajatori. Siguranta este financiara, perceptuala si fizica. Un spatiu de lucru de calitate duce la o atmosfera mai putin stresanta si mai productiva. Este esential ca angajatorii sa tina cont de mediul de munca fizic al angajatilor lor. Angajatii trebuie sa se simta confortabil si sa se linisteasca in setarile lor pentru munca fizica sau intelectuala, pentru a oferi cele mai bune rezultate. Spatiile de birouri din Sibiu va pot oferi aceste lucruri.

 




Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016