Companiile isi pot administra mai bine conturile de social media, cu softuri speciale
softcont facebooktwittersocial media crm.
Pe fondul utilizarii tot mai accelerate a retelelor sociale in mediul de business, beneficiarii solutiei Entersoft Business Suite au acum posibilitatea administrarii conturilor de Facebook si Twitter ale companiei, direct din interfata solutiei CRM.
In aceste conditii, o companie poate planifica si derula mult mai eficient o strategie de monitorizare, angajare si comunicare cu grupurile tinta prezente pe cele doua retele sociale.
Social Media CRM ofera functionalitati dedicate pentru derularea activitatii pe Facebook si Twitter, de la administrarea conturilor pana la analiza si evaluarea tipurilor de interactiuni.
Un element de importanta majora este interfata interactiva „Analiza activitatii” care surprinde interactiunile zilnice pe cele doua retele (fans/followers/like/share/follow) si le grupeaza in functie de relevanta, prioritate, noutate si multi alti factori.
Astfel, reponsabilii cu administrarea paginilor companiilor din cadrul retelelor sociale pot filtra mai usor activitatile relevante si pot livra un raspuns mai rapid sau personalizat acolo unde se justifica alocarea unor resurse suplimentare.
Aceasta abordare este posibila deoarece programul pune la dispozitia utilizatorilor o serie de parametri prin care interactiunile cu piata (posturi, like-uri, share-uri, retwit-uri etc) pot fi evaluate si prioritizate.
De asemenea, solutia ofera informatii consolidate asupra evolutiei activitatii din Social Media pe criterii legate de tipul interactiunilor, distribuirea geografica a celor care interactioneaza cu brandul in retelele sociale, informatiile fiind disponibile sub forma de grafice intuitive.