Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Facebook vrea sa faca o schimbare importanta, ca sa nu mai ratezi postarile


Facebook vrea sa faca o schimbare importanta, ca sa nu mai ratezi postarile
de la 08 Aug. 2013
Facebook vrea sa faca o schimbare importanta, ca sa nu mai ratezi postarile
Tags: facebookschimbarenews feedpostariflux

Facebook a modificat modul de functionare a fluxului de stiri, asa-numitul News Feed, de pe paginile utilizatorilor cu scopul de a afisa "toate postarile pe care oamenii vor sa le vada, in ordinea in care vor sa le citeasca".

Postarile mai vechi care au generat o activitate online intensa in randul utilizatorilor vor fi readuse in partea de sus a fluxului. 
 
Conform Facebook, ideea de baza este aceea de a oferi fiecarui utilizator sansa de a vedea orice informatie interesanta pe care au ratat-o atunci cand a fost postata initial, scrie PC World.
 
In urma testarii variantei beta a noii functii, a rezultat o crestere a activitatii utilizatorilor de 5% pentru postarilor prietenilor si de 8% pe paginile companiilor.
 
Desi favorizeaza cresterea interactivitatii pe reteaua de socializare, jurnalistii de la SF Gate atentioneaza fanii retelei de socializare ca doar 15% dintre utilizatorii care urmaresc pagina unei companii vad o anumita postare.
 
In plus, promovarea anumitor postari presupune impingerea altora mai putin interesante, dar importante in josul paginii.
 
In contextul unui eveniment care s-a derulat la sediul din California, Menlo Park, oficialii Facebook au dezvaluit care este algoritmul in functie de care sunt selectionate postarile in fluxul de stiri al retelei.
 
Fiecare postare primeste un anumit punctaj, in functie de care este plasata pe o anumita pozitie, iar cu cat punctajul este mai mare, cu atat postarea va fi mai vizibila pentru internauti.



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri





Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016