Google trebuie sa-si arate talentul la vanzari, cu noul Moto X
moto xgooglemotorola mobilitysmartphonegadget
Odata cu lansarea celui mai nou smartphone, Moto X, a venit si vremea ca Google sa arate daca are vreun pic de fler in strategia sa de marketing si se pricepe la vanzarea de hardware.
Dupa ce a incercat sa vanda telefoane create de alte companii, acum Google va incerca sa vanda un smartphone creat chiar de o companie pe care o detine. Motorola Mobility, compania creatoare a lui Moto X, a facut disponibil publicului acest smartphone, chiar ieri.
Acesta este primul telefon creat de companie de cand a fost cumparata de Google, anul trecut, pentru 12,5 miliarde de dolari, anunta New York Times. Telefonul are toate standardele inalte ale unui smartphone care se respecta in zilele noastre, ba mai mult, in unele cazuri, acesta depaseste asteptarile pietei.
Gadgetul are abilitatea de a fi controlat doar vorbind cu el, fara sa fie nevoie sa ridicati un deget. Miza este una foarte mare pentru Google, si nu numai din cauza faptului ca a platit bani grei pentru Motorola.
Google este o companie foarte profitabila, dar cresterea ei scade din cauza stagnarii vanzarilor de publicitate. Descoperirea succesului cu ajutorul unui nou telefon ar putea duce la o noua sursa de venituri dar si la o crestere a utilizatorilor care ii vad reclamele.
Compania a fost destul de agresiva in absorbirea Motorola. A pus la conducere companiei un fost director executiv, Dennis Woodside, a demis cateva mii de angajati si a format o echipa cu multi angajati de la cei mai aprigi competitori ai sai: Apple, Samsung si Amazon.
Cat depre Moto X, se asteapta ca in spatele acestui telefon sa stea o intreaga forta de marketing, mai ales in ceea ce tine de partea financiara.