Instagram: de la poze cu mancare, la clipuri cu mancare. 5 milioane de filmulete, in prima zi
instagramclipurifacebookzuckerberg
In mai putin de 24 de ore de cand a fost lansata optiunea, Instagram a adunat deja 5 milioane de clipuri urcate pe site. In urma cu cateva zile, Facebook anunta ca va face disponibila optiunea video pentru aceasta aplicatie, iar astazi s-a dovedit cat de asteptata a fost.
In prezent, Instagram are 130 de milioane de utilizatori, site-ul fiind cunoscut mai mult pentru faptul ca utilizatorii isi posteaza, cu precadere, pozele personale. Optiunea de video permite utilizatorilor sa urce pe site, un clip nu mai mare de 15 secunde, deocamdata. Iar prima zi de disponibilitate a adus 5 milioane de clipuri.
Aplicatia functioneaza ca pe orice alt site, utilizatorul urca filmuletul pentru cei care-l urmaresc, iar frame-urile din video pot fi folosite si ca o coperta pentru pagina personala.
“Este cel mai interesant lucru pe care l-am vazut facut de Facebook, de anul trecut de cand au cumparat Instagram. Au reusit sa integreze atat de bine optiunea video, in site, incat nu distruge ceea ce au creat pana acum”, a declarat Rakesh Agrawal, principalul analist al Redesign Mobile, citat de Kpopstarz.com
Facebook a achizitionat Instagram, in aprilie 2012, contra sumei de 1 miliard de dolari. “Ani buni ne-am chinuit sa construim cea mai buna experienta pentru impartasirea pozelor cu prietenii si familia. Acum vom putea sa lucram si mai aproape cu cei de la Instagram pentru a oferi lumii experiente si mai bune”, a declarat Mark Zuckerberg