Samsung incearca sa cheltuiasca banii destinati publicitatii intr-un mod cat mai eficient

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Samsung incearca sa cheltuiasca banii destinati publicitatii intr-un mod cat mai eficient Samsung incearca sa cheltuiasca banii destinati publicitatii intr-un mod cat mai eficient
de Manager.ro la 29 Nov. 2013
Urmareste-ne pe Google News
samsunggearsmartphonesuccesandroidoem

Samsung a cheltuit circa 14 miliarde dolari pentru advertising si marketing in 2013, pe masura ce produsele companiei au continuat sa le devanseze pe cele ale rivalilor tehnologice. Cei din urma au obtinut uneori recenzii mai bune ale produselor, dar nu s-au bucurat de un marketing eficient, informeaza Reuters.

Uriasul buget de marketing si publicitate este de trei ori mai mare decat cel inregistrat in 2012, in cazul Samsung.
 
Samsung incearca sa cheltuiasca banii destinati publicitatii intr-un mod cat mai eficient.
 
Bugetul de marketing al Samsung reprezinta 5,4% din veniturile totale, in comparatie cu alt producator celebru de smartphone-uri. Apple investeste doar 0,6% din venituri in publicitate.
 
Intr-un comunicat de presa remis Reuters, Samsung a precizat ca "va continua sa isi promoveze brandul, pentru a profita de dinamica pietei de smartphone-uri, in timp ce se va concentra si asupra optimizarii eficientei activitatilor de marketing". 
 
Totusi, Moon Ji-hun, directorul operatiunilor din Coreea ale firmei de consultanta Interbrand, este sceptic: "Cand brandul tau nu are o identitate clara, asa cum este cazul celor de la Samsung, investitiile masive in promovare reprezinta cea mai buna strategie". "Din pacate, mentinerea bugetului de marketing la un asemenea nivel, pe termen lung, nu poate aduce beneficii majore".
 
"Brandul Galaxy s-a facut remarcat si marca Samsung este mai puternica, in prezent, decat Android sau alt producator OEM, cu exceptia Apple", a declarat Benedict Evans, un consultant independent din domeniul tehnologic si media, care lucreaza la Londra. "Problema de fond este ca Samsung s-a remarcat drept un brand dependent (de calitate, ce-i drept), nu unul premium, astfel incat nu poate concura direct cu Apple". 
 
"De asemenea, Samsung stie ca Gear nu va fi un produs de succes. In pofida acestui lucru, compania incearca sa transmita mesajul ca "a fost prima care a dezvoltat o anumita tehnologie" si sper sa isi construiasca brandul in acest fel (in calitate de companie tehnologica avansata), a precizat Moon. 

Ultimele NOUTATI

Salariul mai mare se obtine la interviu, nu dupa angajare! Sfaturi de la experti HR pentru negocieri in timpul interviului
Companii

Salariul mai mare se obtine la interviu, nu dupa angajare! Sfaturi de la experti HR pentru negocieri in timpul interviului

today05 Iul. 2025
Impactul majorarii TVA pentru HoReCa - se anunta falimente in lant
Economie

Impactul majorarii TVA pentru HoReCa - se anunta falimente in lant

today05 Iul. 2025
Pulsul industriei IT din Romania - cand toata Europa concedia masiv, Romania facea angajari. Nici azi nu o ducem mai rau
Companii

Pulsul industriei IT din Romania - cand toata Europa concedia masiv, Romania facea angajari. Nici azi nu o ducem mai rau

today05 Iul. 2025
Japonia se pregateste sa fie lovita de o serie de cutremure puternice  Autoritatile avertizeaza populatia sa nu creada zvonurile apocaliptice
Economie

Japonia se pregateste sa fie lovita de o serie de cutremure puternice Autoritatile avertizeaza populatia sa nu creada zvonurile apocaliptice

today05 Iul. 2025
Patronatele avertizeaza: Pana in toamna puterea de cumparare va scadea cu pana la 40%, preturile vor creste cu pana la 10% din cauza majorarii TVA
Economie

Patronatele avertizeaza: Pana in toamna puterea de cumparare va scadea cu pana la 40%, preturile vor creste cu pana la 10% din cauza majorarii TVA

today05 Iul. 2025
Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor
Ultimele stiri economice

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor

today04 Iul. 2025
2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari
Companii

2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari

today04 Iul. 2025
Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari
Companii

Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari

today04 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x