Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

SAP a anuntat noi inovatii pentru platforma SAP HANA si pe zona tehnologiilor cloud in cadrul CeBIT 2013


SAP a anuntat noi inovatii pentru platforma SAP HANA si pe zona tehnologiilor cloud in cadrul CeBIT 2013
de la 11 Mar. 2013
SAP a anuntat noi inovatii pentru platforma SAP HANA si pe zona tehnologiilor cloud in cadrul CeBIT 2013
Tags: sapinovatiiplatforma sapperformantecompaniiconsumatori

SAP AG (NYSE: SAP), liderul mondial pe piata de solutii software de business, a anuntat in cadrul targului european de tehnologie CeBIT 2013, desfasurat saptamana trecuta la Hanovra, Germania, noi inovatii pentru platforma SAP HANA si pe zona tehnologiilor cloud: migrarea solutiei SAP Customer Relationship Management, pentru managementul relatiilor cu clientii, pe platforma de in-memory computing SAP HANA si extinderea capabilitatilor solutiei in cloud SAP Customer OnDemand, pentru o mai buna fidelizare a consumatorilor.


Accesul in timp real la datele despre clienti creste performantele companiilor

Solutia SAP® Customer Relationship Management integrata cu platforma SAP HANA® va creste performantele companiilor de-a lungul principalelor procese de business derulate in cadrul organizatiilor. Principalele beneficii in urma implementarii solutiei SAP CRM pe platforma SAP HANA este data de posibilitatea adoptarii deciziilor in timp real, accelerarea proceselor de business, cresterea productivitatii si imbunatatirea eficientei sistemului IT.

De altfel, SAP a anuntat transferul propriului sistem CRM pe platforma de in-memory computing SAP HANA intr-un timp record, de doar 2 luni si jumatate. In prezent, peste 18.000 de utilizatori acceseaza concominent noul sistem SAP. Astfel, acestia pot obtine informatii critice de business in timp real, pot creste productivitatea si performantele companiei si imbunatati procesul decizional.

„Migrarea solutiei SAP CRM pe platforma SAP HANA a fost primul pas. Dispozitivele mobile, precum smartphone-urile si tabletele sunt larg utilizate in cadrul SAP, acestea fiind preferate de angajati si pentru accesarea informatiilor despre clienti”, a declarat Oliver Bussmann, Chief Information Office, SAP. „Din acest motiv, este extrem de important pentru noi sa integram sistemul SAP CRM impreuna cu platforma SAP HANA in strategia mobila a companiei”.

SAP extinde capabilitatile solutiei SAP Customer OnDemand pentru o mai buna fidelizare a consumatorilor

SAP a extins capacitatile solutiei SAP® Customer OnDemand, care permite organizatiilor sa-si cunoasca mai bine consumatorii finali si astfel sa-i fidelizeze mai usor fata de produsele acestora. Noua solutie combina avantajele tehnologiilor mobile, a celor in cloud si a celor dedicate retelelor sociale cu informatii esentiale despre consumatori si despre procesul de achizitie, astfel incat SAP Customer OnDemand plaseaza consumatorul in mijlocul strategiei comerciale a companiilor. Fiind dedicata in primul rand departamentelor de marketing, vanzari si servicii, SAP Customer OnDemand cuprinde specificatii ale solutiilor SAP® Sales OnDemand, SAP® Service OnDemand, SAP® Social OnDemand si a aplicatiei SAP® Social Media Analytics, dezvoltata de NetBase.

Cu ajutorul SAP Customer OnDemand, SAP asigura specialistilor de marketing, vanzari si servicii din orice organizatie un mediu de lucru colaborativ, in care sa acceseze date si statistici despre comportamentul consumatorului, astfel incat sa creeze o noua experienta de consum pentru acestia.  In plus, noile capabilitati offline pentru aplicatia SAP Customer OnDemand pentru iPad permite agentilor de vanzari accesul la informatii complete despre comportamentul consumatorului, indiferent de locatia acestora.



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri





Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016