Vanzarile Flanco au crescut cu peste 40% in decembrie 2011
flancovanzarielectrocasnicetelevizoare
Ultima luna a anului trecut a fost una a cadourilor nu numai pentru clientii Flanco, ci pentru companie insasi, vanzarile acesteia crescand cu peste 40% fata de decembrie 2010.
Perioada 19-23 decembrie 2011 a reprezentat varful de vanzari in reteaua Flanco, Bucurestiul detasandu-se ca regiune cu cele mai bune rezultate.
Pe ansamblul retelei, vanzarile au trecut de 85 de milioane de lei, dublu comparativ cu rezultatele inregistrate intr-o luna obisnuita.
In ultima luna a lui 2010, piata de electrocasnice a urcat cu peste 20%. Flanco a atins o cota de piata de 13,5%, in concordanta cu estimarile proprii.
Cresterea de 40% din luna decembrie 2011 a fost generata de toate categoriile de produse, care au inregistrat evolutii bune fata de decembrie 2010.
Televizoarele cu ecran plat, notebook-urile si echipamentele frigorifice s-au detasat, avand cele mai bune vanzari, din punct de vedere valoric, rezultatele pe aceste segmente reprezentand mai mult de jumatate din cifra de afaceri a intregii luni.
In timp ce televizoarele au inregistrat un sfert din totalul vanzarilor, notebook-urile au atins pragul de 15% din vanzarile lunii decembrie, iar echipamentele frigorifice 11%.
Valoarea medie a cumparaturilor a crescut cu peste 9% fata de decembrie 2010 si cu aproximativ 5% fata de media lunilor din 2011.
Un client a platit, in medie, 1.750 de lei pe un televizor cumparat in luna decembrie, 1.700 de lei pe un notebook si 1.100 de lei pe un obiect electrocasnic mare.