Victor Ponta, prezent la lansarea Telekom Romania: Va multumesc ca va platiti taxele, chiar daca uneori acestea sunt prea mari
victor pontatelekom romaniadiscurstelecomunicatiilocuri de muncaafaceri
Incepand de sambata, 13 septembrie 2014, unul din doi romani care folosesc in prezent servicii Romtelecom sau COSMOTE Romania vor deveni utilizatori ai Telekom Romania si cele doua companii vor intra oficial in familia internationala Telekom.
Ca urmare a unui proces foarte rapid de adoptie a noului brand, Telekom Romania Communications si Telekom Romania Mobile Communications vor fi reprezentate comercial prin intermediul brand-ului Telekom Romania, folosind sloganul “EXPERIENTE IMPREUNA”.
Produse si servicii complet integrate, create pentru a livra experiente de calitate pentru clienti, vor fi oferite sub brand-ul „T”. Telekom Romania adopta intocmai valorile brandului Telekom: Inovatie, Simplitate si Competenta, prin utilizarea intregului portofoliu existent de tehnologii.
Foto: Manager.ro
La evenimentul de lansare a brandului Telekom Romania a fost prezent si premierul VICTOR PONTA, care a declarat: "Cred ca lansarea brandului Deutsche Telekom in Romania si faptul ca Romtelecom si Cosmote fac parte deja din aceasta familie internationala este cel mai simplu si mai clar semn de incredere in tara noastra. Am spus ca suntem parte a familiei pentru ca guvernul Romaniei este inca actionar in Romtelecom. In Romania, peste 7.000 de angajati sunt ai dumneavoastra. Este obligatia oricarui prim ministru de a le multumi celor care genereaza locuri de munca in Romania si dumneavoastra trebuie sa va multumesc de 7.000 de ori.
In ultimii 5 ani, investitiile au fost de peste un miliard de euro si vor continua. Va multumesc ca sunteti companii care isi platesc taxele, chiar daca uneori acestea sunt prea mari.
Vin azi cu o veste buna. Faptul ca in perioada urmatoare ceea ce toti investitorii din Romania au acuzat, o fiscalitate excesiva a muncii, este pe cale sa fie schimbata - reducerea contributiilor de asigurari sociale - va ajuta toate companiile care genereaza locuri de munca.
In 2013, Romania a crescut 17 locuri in clasamentul global al competitivitatii, dar asta nu e suficient. Trebuie sa fim in continuare competitivi si cred ca apartanenta la o asemenea familie reprezinta o sansa extraordinara de crestere a competitivitatii.
Intr-un fel, fac si eu parte din familie, deoarece ma uit acasa la Dolce si folosesc serviciile de internet, insa dincolo de asta este important, ca si semn de incredere, ca Romania reprezinta o piata nationala si regionala in care marile companii internationale au incredere sa investeasca, sa se dezvolte si sa isi promoveze brandul".
Totodata, Razvan Cotovelea, Ministrul pentru Societatea Informationala, a tinut sa precizeze, intr-un comunicat de presa: “Salutam intrarea pe piata a noului brand Telekom Romania! Putem considera ziua de azi ca fiind data de nastere a unor noi jucatori pe piata de telecom, desi traditia si experienta pe piata a celor doua companii care sunt sarbatorite ne arata ca au deja o varsta matura.
In Romania, beneficiem de una dintre cele mai active piete de telecomunicatii europene, cu o dinamica constanta si, uneori, cu evolutii spectaculoase. Intr-un timp foarte scurt pentru romani, am trecut rand pe rand de la 2G, la 3G si 4G. Platim unele dintre cele mai mici costuri pentru serviciile de telecomunicatii din Uniunea Europeana si am fost printre primii cetateni europeni care au avut acces la 4G. Ne dorim in continuare pentru romani servicii telecom permanent imbunatite, la preturi accesibile.
Din punct de vedere al statului roman pe care il reprezentam la nivel de actionariat, ne asteptam sa vedem si in viitor o evolutie economica pozitiva a celor doua companii, care au intrat in marea familie internationala "T”. Reputatia care precede acest brand ne incurajeaza sa fim increzatori in rezultate.
”
Telekom Romania este un brand de telecomunicatii nou si dinamic, care ofera servicii de telecomunicatii fixe si mobile complete, inovatoare, simplificate si personalizate pentru o comunitate vasta de clienti, cu aproximativ 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Communications si Telekom Romania Mobile Communications, noul brand ofera servicii integrate de telecomunicatii, astfel incat clientii sa beneficieze de o experienta completa si inedita: servicii de voce si date mobile 3G si 4G, telefonie fixa traditionala, internet de mare viteza si televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV, precum si continut de inalta calitate si exclusivitati. Pentru clientii business, noul brand este promisiunea unor solutii IT&C la cheie, care sa sprijine companiile sa devina mai competitive si mai agile. Brand-ul Telekom Romania este prezent pe piata romaneasca din 2014, dupa rebranding-ul comun al Romtelecom si COSMOTE Romania.
Telekom Romania este un brand care apartine Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 142 milioane de clienti pentru servicii mobile, 31 milioane de linii fixe si peste 17 millioane linii broadband (la 31 decembrie 2013). Grupul ofera produse si servicii fixe, comunicare mobila, Internet si IPTV pentru consumatori si solutii ICT pentru clienti din mediul de business. Deutsche Telekom este prezent in aproximativ 50 de tari si are circa 229.000 angajati la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 60,1 miliarde euro in anul financiar 2013 – mai mult de jumatate din aceasta valoare in afara Germaniei.
Foto: Telekom Romania
Claudia Nemat, Membru în Board-ul Deutsche Telekom pentru Europa și Tehnologie
Hans-Christian Schwingen - Chief Brand Officer Deutsche Telekom AG
Nikolai Beckers, CEO Telekom Romania Communications și Telekom Romania Mobile Communications