5 branduri care inteleg marketingul pe Instagram
instagramcompaniired bulltiffany&comarketingbilete
In ultimii doi ani, 100 milioane de persoane s-au bucurat de descoperirea Instagram. In timp ce aplicatia este de ajutor pentru partajarea imaginilor personale, brandurile o folosesc pentru a crea noi modalitati prin care sa ajunga la noi categorii de public.
Daca au nevoie de inspiratie, uite cum au reusit cinci companii sa bata palma cu succesul Instagram.
1. Free People
Este un brand de moda detinut de Urban Outfitters care a atasat recent carduri individuale jeansilor sai. Pe carduri, cumparatorii sunt incurajati sa se fotografieze imbracati cu jeansi, sa posteze fotografia pe Instagram si sa etichete poza cu HASHTAG specific. Rezultatul? Poze ale jeansilor nu circula doar in noutatile online ale companiei, ci si ale urmaritorilor. De acolo, moderatorii aleg fotografii pe care le publica pe site-ul propriu, transformand clientii in modele.
2. Comodo
Este un restaurant din Soho cu specific latin american. Recent, acesta a creat un "meniu Instagram" care cere clientilor sa isi fotografieze portiile de mancare, sa le fixeze pe Instagram si sa le eticheteze cu #comodomenu. Asadar, potentialii clienti pot cauta si pot vizualiza pozele cu mancarea servita in restaurant.
3. Tiffany&Co
La inceputul acestui an, Tiffany a lansat o campanie pe Instagram care a oferit urmaritorilor noi trei filtre Instagram: Tiffany blue, peach, black and white. Urmaritorii au fost incurajati sa eticheteze pozele cu ei sau altii cu #TrueLovePictures. Compania a dorit sa faca o selectie a pozelor care sa fie expuse pe site-ul True Love in Pictures. A fost o modalitate foarte buna pentru a aduce noi adepti care aveau acces la campanie.
4. Fashion's Night Out
Anul acesta, Vogue a lansat o campanie in jurul evenimentului sau iconic, Fashion's Night Out LIVE, care invita oamenii sa ia parte la etichetarea fotografiilor cu #FNO pentru a putea fi publicati pe microsite-ul evenimentului si pe Tumblr. Campania a adus un continut generat, dar si o oportunitate de a fi conectat cu fashionistii.
5. Red Bull
Recent, a avut loc un concurs prin care compania oferea doua bilete la Red Bull King, la finala turneului de baschet din San Francisco, Rock Finals. Pentru a avea acces, urmaritorii trebuiau sa se fotografieze cu o minge de baschet intr-un loc neobisnuit si sa se eticheteze cu #TakeMeToTheRock. Continutul a permis companiei sa ia contact fanii sportului intr-un nou mod, distractiv.