Dictionarul international de marketing
marketingdictionarconsumator
Acum ai la indemana "Dictionarul international de marketing". Un ghid practic cu peste 2000 termeni tehnici de specialitate, destinat consumatorului international din domeniu.
Vei constata ca acest dictionar este foarte practic.
Textul
sau este astfel conceput incat sa te indrume zilnic. Te poate ajuta in doua moduri. In
primul rand, foloseste limba vorbita efectiv. Te ajuta sa clarifici o
mare parte din jargonul utilizat in marketing. Doua exemple: citesti intr-o revista de
marketing despre FMCG. Autorul nu explica termenul, presupunand ca toata
lumea stie ce inseamna. Dictionarul iti vine in ajutor. Intr-un manual de
marketing intalnesti
un termen pe care autorul il utilizeaza si il discuta. Dar
tu inca nu intelegi pe
deplin termenul respectiv dictionarul te poate ajuta sa
rezolvi aceasta situatie.
In al doilea rand, la un nivel si mai pragmatic, explica
practicile si procedurile
de marketing. De exemplu, te poate interesa monitorizarea
numarului de
accesari ale site-urilor Web. Dictionarul te salveaza,
explicandu-ti ABC-ul monitorizarii electronice. Sau poate nu te-ai decis daca vei folosi
litografia sau flexografia pentru un catalog sau o brosura. Dictionarul te ajuta sa te
hotarasti si sa
intelegi ce spune tipograful.
De obicei, intr-un dictionar normal nu prea vei gasi altceva
decat simple definitii.
Aici gasesti o abordare cu un caracter mai enciclopedic,
ce merita timpul si
eforturile investite. Dictionarul cuprinde explicatii,
observatii si comentarii
clare, dar si sfaturi bazate pe experienta practica.