Guerrilla Marketing. Miza finala: fidelitatea consumatorului

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Guerrilla Marketing. Miza finala: fidelitatea consumatorului Guerrilla Marketing. Miza finala: fidelitatea consumatorului
de Manager.ro la 13 Sep. 2013
Urmareste-ne pe Google News
guerilla marketingfidelitateisrailmarketing in direct

Metodele traditionale au fost date uitarii si oamenii de marketing au iesit la atac pe campul de lupta numit acum publicitate. Miza este mare si trofeul este cel pe care orice antreprenor sau om de marketing si-l doreste: fidelitatea consumatorului.

Neconventionalul este termenul care insumeaza cel mai bine caracteristicile si abilitatile guerrilla marketing, instrumentul care a revolutionat lumea afacerilor aducand companiilor o mare bila alba in tabara consumatorilor hartuiti si plictisiti de reclamele lipsite de sare si piper .
 
Costumate in actiuni inovatoare, iesite din comun si de mare impact, concentrandu-se doar pe consumator si afisand un chip prietenesc, campaniile de guerrilla marketing nu pierd insa din vederea scopul oricarei afaceri, profitul. Obiectivul propus este de fiecare data atins.
 
Alexandru Israil, guerrilla marketing master trainer, va vorbi despre principiile perene si tacticile de actualitate in Guerrilla Marketing, in cadrul celei de-a 5-a editii a Conferintei Internationale „Marketing in Direct”, care va avea loc pe 26 septembrie, la Clubul Diplomatic, Bucuresti.

 
“Din 1984 si pana acum, Guerrilla Marketing a ajutat mii de afaceri pe drumul lor spre succes. Jay Conrad Levinson, parintele conceptului, spune ca prin Guerrilla Marketing oamenii ating obiective conventionale (precum profitul sau placerea de a face afaceri) prin metode neconventionale (precum a investi timp si energie in locul banilor)”, spune Alexandru Israil. 
 
Principiile de lucru si valorile de baza raman aceleasi, tacticile si instrumentele de lucru se adapteaza si evolueaza, iar luptatorii de guerrilla marketing sunt mereu cu un pas inainte si intotdeauna invingatori. La MID 2013 va fi un foscus pe cateva din aceste principii si pe tactici corespondente adaptate tehnologiilor si tendintelor actuale in marketing.
 

Ultimele NOUTATI

Ce este colectarea selectiva a deseurilor si de ce conteaza pentru mediu si societate?
Life Style

Ce este colectarea selectiva a deseurilor si de ce conteaza pentru mediu si societate?

today09 Mai. 2025
O intrebare scurta pentru dl George Simion
Analize

O intrebare scurta pentru dl George Simion

today09 Mai. 2025
Romania urca in clasamentul avutiei nationale: salt de 4 pozitii pana pe locul 29 in Europa
Economie

Romania urca in clasamentul avutiei nationale: salt de 4 pozitii pana pe locul 29 in Europa

today09 Mai. 2025
Fraudele de tip spoofing fac ravagii: cum ajung romanii victime ale noii escrocherii
Protectia datelor cu caracter personal

Fraudele de tip spoofing fac ravagii: cum ajung romanii victime ale noii escrocherii

today09 Mai. 2025
Oficial! Se dau salarii compensatorii pentru acesti angajati din Romania
Companii

Oficial! Se dau salarii compensatorii pentru acesti angajati din Romania

today09 Mai. 2025
Mediul privat isi revine? Scade puternic numarul firmelor care isi suspenda activitatea
Companii

Mediul privat isi revine? Scade puternic numarul firmelor care isi suspenda activitatea

today08 Mai. 2025
Oficial! Se dau salarii compensatorii pentru acesti angajati din Romania
Ultimele stiri economice

Oficial! Se dau salarii compensatorii pentru acesti angajati din Romania

today08 Mai. 2025
Cum se explica faptul ca diaspora a votat masiv cu suveranistii?
Analize

Cum se explica faptul ca diaspora a votat masiv cu suveranistii?

today08 Mai. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x