Marketing - 7 secrete pentru succesul reclamelor in presa scrisa

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Marketing - 7 secrete pentru succesul reclamelor in presa scrisa
de Manager.ro la 28 Sep. 2009
Urmareste-ne pe Google News
vanzarireclametehnici


                7 secrete pentru succesul reclamelor in presa scrisa
 
   O reclama bine pozitionata intr-o revista sau un ziar spune cat o mie de cuvinte. Important este sa plasati reclama la produsul sau serviciul dvs. in mediul de comunicare care va aduce cele mai mari beneficii, vanzari din punct de vedere al costurilor si eficientei. Aceasta trebuie sa fie vazuta si inteleasa de cat mai multi consumatori. 
 


Trucuri si tehnici de vanzari pentru eficienta reclamei in presa scrisa:
 
1. Alegeti doar revistele sau ziarele relevante.

Inserati reclama doar in cateva reviste sau ziare. Potrivit cercetarilor facute de compania McGraw-Hill, este bine ca mai intai sa identificati topul celor mai relevante publicatii din domeniul dvs. de activitate. Din primele cinci publicatii, selectati-le pe primele doua care au cele mai mari vanzari.

2. Amplasati reclama intr-o pozitie vizibila.

Reclamele din presa scrisa trebuie sa fie amplasate intr-o pozitie vizibila. Solicitati amplasarea reclamei pe pagina de dreapta, impara, a ziarului sau a revistei. S-a constatat ca cititorii au tendinta sa priveasca cu precadere paginile de dreapta atunci cand rasfoiesc reviste sau ziare. Veti plati mai mult, insa reclama dvs. va avea un impact mult mai mare si veti avea mai multe vanzari. 

Cum sa vindeti orice, oricui. AZI!!! Cand nimeni nu cumpara. Aflati acum cele mai noi strategii si tehnici de vanzari.
 
3. Asezati reclama pe o singura pagina.

Reclamele pe pagina dubla sunt scumpe. Acestea se justifica doar daca sunt solicitate de o anumita importanta a subiectului sau pentru a sustine propunerea din headline (titlul reclamei). Reclama dubla costa de doua ori mai mult decat una pe pagina simpla, dar probabil ca un va aduce un numar dublu de cititori si veti avea mult mai multe vanzari. Folositi reclame mai mici care pot aduce tot atatia clienti cat una pe o pagina intreaga. 
 
4. Asigurati-va ca plasati reclama la rubrica potrivita.

Daca de exemplu doriti sa faceti reclama unui nou sortiment de racoritoare, solicitati ca macheta dvs. sa apara intr-un astfel de articol. Cu cat reusiti mai bine sa integrati textul in stilul revistei sau al ziarului, cu atat mai inalt va fi nivelul de credibilitate din partea publicului. 
 
5. Fara alte reclame in pagina de ziar sau revista.

Pentru un succes maxim, reclama dvs. trebuie sa fie singura pe o pagina, fie ca aveti alocat un spatiu de o jumatate de pagina, o patrime sau o optime. Cand cititorul va vedea pagina, reclama dvs. va fi singura pe care o va tine minte. In cazul in care totusi exista si alte reclame in pagina, alegeti proportii avantajoase ale machetei dvs. in raport cu alte reclame din apropierea sa. 
 
6. Repetati reclama de cel mult sapte ori.

Este suficient sa repetati reclama intre 4 - 7 ori in mediile de publicitate traditionale. Daca apare de mai multe ori devine banala iar publicul o ignora.
 
7. Atrageti cititorul printr-un titlu inspirat.

Incepeti prin a pune un titlu reclamei atat de puternic incat cititorul sa se opreasca la el. Folositi titluri formate din maxim 7-8 cuvinte. De exemplu, titlul "O solutie pentru problemele pielii uscate" este mai greu de retinut mai ales de cititorii grabiti. In schimb, "Inceput rapid, final linistit", comunica din prima intregul mesaj. Afisati suma in titlu. Reclamele care cuprind oferte concrete de pret in titlu, au determinat cresterea numarului respondentilor cu 30-40 % fata de reclamele ce nu cuprindeau oferta de pret.

Mai multe solutii si sfaturi despre cum sa vindeti aflati chiar acum din " Succesul in vanzari. Pas cu Pas." Gasiti aici strategii si tehnici de vanzare adaptate situatiei de criza economico-financiara! Testate de specialisti, experti si consultanti in Vanzari!

Mai multe articole despre acest subiect gasiti in sectiunea: Marketing

Ultimele NOUTATI

Salariul mai mare se obtine la interviu, nu dupa angajare! Sfaturi de la experti HR pentru negocieri in timpul interviului
Companii

Salariul mai mare se obtine la interviu, nu dupa angajare! Sfaturi de la experti HR pentru negocieri in timpul interviului

today05 Iul. 2025
Impactul majorarii TVA pentru HoReCa - se anunta falimente in lant
Economie

Impactul majorarii TVA pentru HoReCa - se anunta falimente in lant

today05 Iul. 2025
Pulsul industriei IT din Romania - cand toata Europa concedia masiv, Romania facea angajari. Nici azi nu o ducem mai rau
Companii

Pulsul industriei IT din Romania - cand toata Europa concedia masiv, Romania facea angajari. Nici azi nu o ducem mai rau

today05 Iul. 2025
Japonia se pregateste sa fie lovita de o serie de cutremure puternice  Autoritatile avertizeaza populatia sa nu creada zvonurile apocaliptice
Economie

Japonia se pregateste sa fie lovita de o serie de cutremure puternice Autoritatile avertizeaza populatia sa nu creada zvonurile apocaliptice

today05 Iul. 2025
Patronatele avertizeaza: Pana in toamna puterea de cumparare va scadea cu pana la 40%, preturile vor creste cu pana la 10% din cauza majorarii TVA
Economie

Patronatele avertizeaza: Pana in toamna puterea de cumparare va scadea cu pana la 40%, preturile vor creste cu pana la 10% din cauza majorarii TVA

today05 Iul. 2025
Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor
Ultimele stiri economice

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor

today04 Iul. 2025
2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari
Companii

2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari

today04 Iul. 2025
Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari
Companii

Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari

today04 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x