Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Studiu: Multi angajati isi rezolva treburile personale in timpul serviciului


Studiu: Multi angajati isi rezolva treburile personale in timpul serviciului
de la 06 Aug. 2013
Studiu: Multi angajati isi rezolva treburile personale in timpul serviciului
Tags: captivatelocuri de muncaprobleme personaleangajatitimpmunca

Un studiu recent arata ca multi angajati isi rezolva treburile personale in timpul serviciului... si nu doar in pauza.

Un studiu realizat de grupul de media digitala Captivate arata ca multi angajati alearga de colo pana colo, pentru a-si rezolva problemele personale, chiar daca se afla, teoretic, la munca. 
 
Captivate, o divizie a gigantului media Gannett, a realizat un studiu in randul a 838 angajati din 14 centre metropolitane. Cercetatorii au descoperit ca 93% dintre respondenti fie isi comanda produse online, fie pleaca de la birou pentru a-si rezolva o probleme, fie merg la cumparaturi in magazinele din apropierea locului de munca, la pauza de masa. 1 din 5 angajati recunoaste ca a facut toate aceste trei lucruri intr-o saptamana de munca. 
 
Escapade in timpul pauzei? Nu suna atat de rau, nu-i asa?
 
Pana la urma, doua din cele mai populare "destinatii", bancile - 71% si oficiile postale - 46%, au acelasi program ca si celelalte institutii si firme, de la 9.oo la 17.oo. 
 
68% dintre angajati petrec insa timp indelungat pe internet pentru a cauta chestiuni care nu au legatura cu munca si 53% stau pe Facebook, Twitter sau alte retele sociale. 
 
Cercetatorii au subliniat ca s-a inregistrat o crestere de 63% a numarului angajatilor care irosesc timpul la munca pentru a face shopping online, comparativ cu 2011. Barbatii iau cel mai des pauze de la munca, pentru a vizita site-urile de shopping, iar femeile sunt mai predispuse sa faca o "incursiune" scurta la magazin sau la salonul cosmetic. 
 
Sefii nu sunt insa suparati pe angajatii lor. De fapt, multi manageri sunt relaxati cu privire la acest aspect, dupa cum releva si alte studii; multi dintre sefi presupun (si chiar asa este, in majoritatea cazurilor) ca angajatii lucreaza si de acasa sau peste program, pentru a-si definitiva munca. 



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

1 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Sabi 2013-08-07 09:35:43
Din pacate... "munca ne ocupa tot timpul" si suntem oarecum nevoiti sa o combinam in acelasi timp cu problemele vietii din afara ei altfel nu prea avem sanse pt ...nimic. :
Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016