Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

5 reguli de baza: Organizarea unui concurs pe Facebook


5 reguli de baza: Organizarea unui concurs pe Facebook
de la 02 Oct. 2012
5 reguli de baza: Organizarea unui concurs pe Facebook
Tags: reguliconcursfacebooklikeconcurentisucces

In orice moment, poti participa la sute de concursuri pe Facebook. Nu conteaza ce fel de afacere desfasori; utilizarea unui concurs pe Facebook reprezinta un mod eficient de promovare a business-ului tau. Oricand vei organiza un asemenea concurs, vei observa ca numarul de "like"-uri creste, in ton cu traficul site-ului tau.


Dar un concurs prost organizat iti poate aduce mai multe neplaceri, decat satisfactii. Facebook pune la dispozitie un set de reguli, de care trebuie sa tii seama, atunci cand organizezi un asemenea eveniment social media. Iata cinci pasi esentiali, care pot preveni o incurcatura.

1. Trebuie sa intelegi regulile. Cand vine vorba de organizarea unui concurs, Facebook ne sfatuieste:

Toate concursurile trebuie promovate prin intermediul Page App sau Canvas Page. Concursurile trebuie sa mentioneze ca Facebook nu sponsorizeaza premiile, nu administreaza si nu sustine evenimentul; vei avea nevoie de un "disclosure", care sa ateste faptul ca utilizatorii nu ofera informatii personale Facebook-ului, ci companiei tale. Intrarea in concurs nu poate fi conditionata de utilizarea unor functii Facebook, precum Like, incarcarea unei fotografii sau postarea unui comentariu.

Totusi, solicitarea unui Like pentru o pagina care are legatura cu aplicatia concursului este permisa. Butonul Like nu poate fi utilizat ca instrument de vot. Castigatorii nu pot fi notificati prin intermediul canalelor Facebook (chat, mesagerie, postare pe perete etc).

2. Trebuie sa stii ce fel de concurs doresti sa organizezi. Alege un concurs potrivit audientei tale. Unii utilizatori nu vor sa depuna eforturi supraomenesti, doar pentru a participa la un concurs; altii vor fi pregatiti pentru orice provocare.

Tine cont de informatiile furnizate de Facebook prin Insights. Dupa ce vei stii cum a interactionat audienta ta cu pagina in ultima vreme, o sa iti fie mai usor sa organizezi concursul.

3. Foloseste o aplicatie terta. Dupa cum spune si ghidul Facebook, ai nevoie de o aplicatie terta, pentru a organiza un concurs pe Facebook. Exista multe companii care ofera asemenea aplicatii, trebuie doar sa te asiguri ca alegi una usor de personalizat si de folosit. Exemplu: Strutta, Wildfire si North Social.

4. Alege un premiu potrivit. Nu oferi o tableta iPad, daca nu iti permiti sau nu rezonezi cu compania Apple. In loc sa oferi premii care nu au nicio legatura cu specificul business-ului tau, poti bucura utilizatorii cu o luna gratuita de utilizare a produselor/serviciilor tale. Nu premiul este cel mai important, ci elementele de interactiune.

5. Promoveaza-ti concursul. Daca organizezi un concurs pe Facebook, asigura-te ca stie toata lumea! Scrie pe blog despre "infruntare". Pune un banner pe site-ul companiei tale. Cu cat vestea se raspandeste mai rapid, cu atat vei avea mai mult succes.

Pentru a obtine rezultate, trebuie sa te promovezi, nu sa stai degeaba, asteptand sa vina "concurentii". Concursurile reprezinta un mod eficient de popularizare a afacerii tale. Cu exceptia situatiei in care a fost organizat prost, un concurs iti va aduce numai beneficii. (sursa: openforum.com)



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.38 din 5 - 4 voturi.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016