Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Compania ta are nevoie de campanii Facebook Ads


Compania ta are nevoie de campanii Facebook Ads
de la 11 Dec. 2017
Compania ta are nevoie de campanii Facebook Ads
Tags: campanii facebookfacebook adsfacebook companii

Reteaua de socializare Facebook este tot mai utilizata de romani, iar cifrele spun asta. Daca in Romania sunt 11 milioane de persoane ce au acces la internet, ei bine dintre acestia 9 milioane au cont pe Facebook ceea ce inseamna ca prin intermediul campaniilor de Facebook veti ajunge la 80% din numarul total de utilizatori de internet.


Promovarea pe Facebook este o opotunitate pentru orice companie indiferent de marimea ei, iar primul pas pentru a va promova afacerea este sa va creati o pagina de Facebook. Este surprinzator ca inca sunt multe localuri care nu au o pagina pe care si-o pot crea in doar cateva minute.

Ceea ce nu observa acestia este potentialul din spatele unei pagini, iar noi va spunem din experienta ca acesta este enorm. Pagina de Facebook va reprezinta in social media, va ajuta sa creati o comunitate in jurul acesteia si prin diferite strategii puteti crea suficient engagement incat sa transformati persoane din comunitate in clienti fideli care sa cumpere si sa va recomande mai departe.

Folositi pagina de Facebook in avantajul dumneavoastra si creati o audienta relevanta, iar cand ati delimitat publicul tinta in mod corespunzator puteti da drumul unei campanii care sa livreze continut, informatii, oferte, produse sau servicii catre persoanele dispuse sa cumpere. In acest fel va veti creste rata de conversie si incasarile investind in publicitate tintita.

Construiesteti campanii de promovare Facebook Ads pe baza obiectivelor. In acest fel veti sti catre ce sa iti directionezi atentia si ce trebuie sa faci pentru a te apropia de obiectivele propuse.

Foloseste criteriile de targetare a audientei pentru a livra reclamele catre publicul tinta. Delimitarea cat mai precisa a lui va v-a face sa nu va risipiti bugetul livrand anunturi catre persoane care nu sunt interesate de ceea ce livrati.

Facebook va ofera posibilitatea de a targeta publicul in functie de:

- localizare geografica – dupa tara, judet, oras, chiar cod postal ori adresa;
- varsta, sex;
- educatie- nivelul de studii, domenii studiate, an de absolvire;
- profesie – angajatori, industrie, denumirea jobului ocupat;

Alte criterii demografice – etnie, generatie, structura gospodariei, life events, statutul de parinte, orientarea politica, tipul de relatie din care  fac parte, interese, tipare de comportament etc.

Prin utilizarea acestor optiuni de targetare vei delimita foarte exact publicul tinta si vei ajunge sa livrezi continut publicitar catre un public restrans, interesat de ceea ce iti doresti si relevant. Va recomandam sa testati campanii Facebook Ads pentru afacerea dumneavoastra si sa adaugati coduri de conversie in website pentru a stii daca a fost sau nu a fost buna investitia.

Sunt unele afaceri care nu sunt eficiente pentru ca au produse sau servicii care se bazeaza pe nevoie, precum transport de materiale de constructie, este clar aici ca oamenii daca au nevoie cauta direct pe Google, iar pentru a venii intampinarea lor este necesar sa implementati campanii Adwords.

Promovarea in Facebook ofera mult mai multe posibilitati, dar toate sunt create pentru ca tu sa ajungi la persoanele care te intereseaza cu adevarat din cei 9 milioane. Acesta vinde indeosebi prin crearea emotiei, tocmai de accea imbracamintea si incaltamintea la moda se vinde bine prin acest canal de promovare.

Testati campaniile Facebook Ads inainte de a merge pe ideea ca promovarea platita nu functioneaza. Orice postare de pe pagina de Facebook va avea un reach de 10% din potentialul sau maxim. Nu pierde sansa de a livra anunturi catre cei 90%.

Creaza dorinta, ofera inspiratie, oferte, informatii, promotii, organizeaza concursuri si tine legatura cu toti fanii pentru a avea rezultate favorabile.

              



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Cum treci cu bine de INTERVIUL DE ANGAJARE – Modele de CV-uri și teste de recrutare
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Cum treci cu bine de INTERVIUL DE ANGAJARE – Modele de CV-uri și teste de recrutare
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Cum treci cu bine de INTERVIUL DE ANGAJARE – Modele de CV-uri și teste de recrutare".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Cum treci cu bine de INTERVIUL DE ANGAJARE – Modele de CV-uri și teste de recrutare


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016