Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Facebook: Noutati la sectiunea Stories


Facebook: Noutati la sectiunea Stories
de la 21 Mai. 2018
Facebook: Noutati la sectiunea Stories
Tags: facebookstoriesnoutati

Facebook isi propune ca in viitorul apropiat sa introduca reclame la sectiunea Stories. Chiar daca aceasta nu are destula popularitate ca cea de pe Instagram, compania continua sa se gandeasca la solutii.


Compania Facebook incearca sa obtina profit de pe urma acestei sectiuni.

Administratorii retelei de socializare au mai multe statistici care arata ca sectiunea Facebook este frecventata de aproximativ 150 milioane de utilizatori in fiecare zi, suficient pentru a justifica target-area acestora cu reclame.

Reclamele afisate la sectiunea Facebook Stories sunt deocamdata la stadiul de testare. In prezent, acestea iau forma unor clipuri video cu lungimea de 15 secunde, pe care le putem sari imediat dupa afisarea initiala.
                                         
Prima data clipurile insotite de link-uri catre pagina produsului promovat vor fi observate mai intai de utilizatorii din Brazilia. Reclamele afisate deja in reteaua Instagram sunt sub aceasta forma.

Cei care vor sa isi promoveze produsele in reteaua Facebook vor putea migra foarte usor reclamele video distribuite deja pe Istagram.

Cu siguranta, decizia Facebook de a introduce reclame la aceasta categorie ar putea avea un impact major aupra veniturilor realizate.

Acest lucru s-ar intampla, mai ales, pentru ca sectiunea Stories este pe cale sa depaseasca News Feed atunci cand vorbim de numarul de postari.

Cert este ca exista o probabilitate ca aparitia reclamelor sa tempereze apetitul utilizatorilor pentru postarile Facebook Stories.
 
Citeste si: Ce salarii castiga angajatii Facebook

S
ursa foto: unsplash.com

Online Editor Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016