Facebook: Noutati la sectiunea Stories
facebookstoriesnoutati
Facebook isi propune ca in viitorul apropiat sa introduca reclame la sectiunea Stories. Chiar daca aceasta nu are destula popularitate ca cea de pe Instagram, compania continua sa se gandeasca la solutii.
Compania Facebook incearca sa obtina profit de pe urma acestei sectiuni.
Administratorii retelei de socializare au mai multe statistici care arata ca sectiunea Facebook este frecventata de aproximativ 150 milioane de utilizatori in fiecare zi, suficient pentru a justifica target-area acestora cu reclame.
Reclamele afisate la sectiunea Facebook Stories sunt deocamdata la stadiul de testare. In prezent, acestea iau forma unor clipuri video cu lungimea de 15 secunde, pe care le putem sari imediat dupa afisarea initiala.
Prima data clipurile insotite de link-uri catre pagina produsului promovat vor fi observate mai intai de utilizatorii din Brazilia. Reclamele afisate deja in reteaua Instagram sunt sub aceasta forma.
Cei care vor sa isi promoveze produsele in reteaua Facebook vor putea migra foarte usor reclamele video distribuite deja pe Istagram.
Cu siguranta, decizia Facebook de a introduce reclame la aceasta categorie ar putea avea un impact major aupra veniturilor realizate.
Acest lucru s-ar intampla, mai ales, pentru ca sectiunea Stories este pe cale sa depaseasca News Feed atunci cand vorbim de numarul de postari.
Cert este ca exista o probabilitate ca aparitia reclamelor sa tempereze apetitul utilizatorilor pentru postarile Facebook Stories.
Citeste si:
Ce salarii castiga angajatii Facebook
Sursa foto: unsplash.com