Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Fokus Interactive recomanda: Promovare online prin advertoriale


Fokus Interactive recomanda: Promovare online prin advertoriale
de la 09 Sep. 2013
Fokus Interactive recomanda: Promovare online prin advertoriale
Tags: fokus digital servicesfokus interactiveconta.rocontabilul.roair france

Divizie specializata in campanii integrate de promovare online, Fokus Interactive prezinta in exclusivitate pentru Manager.ro o serie de articole menite sa explice in detaliu ce inseamna fiecare modalitate de a face reclama pe internet, in era digitala. Saptamanal vor fi analizate si explicate toate aspectele legate de advertoriale, branding, inserturi, campanii la performanta, newslettere sau AdWords, AdSense si SEO.


Definitia spune ca un advertorial este o reclama scrisa sub forma unui editorial. Preluat ca atare din engleza, advertorialul demonstreaza prin insasi denumirea lui care ii este originea: “advertisement” (reclama) + “editorial”.

Practic, articolele scrise sub forma de advertorial au un scop precis: sa informeze si, in acelasi timp, sa atraga atentia fie asupra produsului/ serviciului promovat in sine, fie asupra producatorului/ organizatorului/ celui interesat sa iasa in prim plan.

In momentul in care e publicat, advertorialul sta minim o zi in homepage, eventual pe o pozitie preferentiala in site. Apoi, chiar daca e inlocuit de altceva, advertorialul respectiv va ramane mereu in arhiva site-ului pe care a fost publicat, putand sa fie identificat ulterior prin cautari in functie de cuvinte cheie.

De altfel, cuvintele si expresiile cheie specifice produsului/ serviciului conduc la o usoara identificare a acestuia prin intermediul motoarelor de cautare (Google), fapt benefic si in activitatea de SEO (Search Engine Optimization) despre care vom vorbi intr-unul din articolele urmatoare.

In ceea ce priveste continutul unui advertorial, recomandam alcatuirea unei stiri interesante pentru cititori, in care beneficiile pentru acestia sa primeze, iar descrierile „tehnice” sa fie reduse la minim, indiferent daca e vorba de o companie sau de un eveniment special.

Totodata, un advertorial poate contine pana la 7 link-uri, acestea facand trimitere in alte site-uri sau landing pages cu informatii suplimentare care sa le completeze pe cele din articol.

Lungimea ideala a unui advertorial este de aproximativ 1.500 de caractere fara spatii, in asa fel incat cititorii sa nu se plictiseasca sau sa nu renunte la parcurgerea integrala a continutului.

Beneficiile advertorialelor intra in sfera de awareness: publicul va fi informat si obisnuit cu ceva – in special cand o nevoie nu a fost constientizata inca de mase ori cand se lanseaza un produs/ serviciu nou.

Ca reper temporal, este recomandata publicarea advertorialelor in prima parte a zilei, pentru a facilita preluarea informatiei si de catre alte publicatii online.

Demne de retinut sunt si recomandarile cu privire la zilele de publicare: cand e avut in vedere un produs/ serviciu „serios” (de exemplu, un serviciu bancar sau un smartphone), ideal este ca promovarea sa se faca in prima parte a saptamanii (pana miercuri), iar atunci cand e avut in vedere un produs pentru folosul personal (de exemplu, noi piese de mobilier sau optiuni de vacanta), acestea au mai multe sanse sa capteze atentia spre sfarsitul saptamanii, cand targetul se detaseaza de aspectele profesionale si acorda mai mult timp nevoilor personale.

In incheiere, trebuie retinut ca advertorialele sunt binevenite ori de cate ori se pregateste o noua lansare, iar pentru a le spori succesul se va tine cont de target si de site-urile unde sunt cele mai mari sanse ca targetul respectiv sa se regaseasca.

Despre Fokus Interactive

Fokus Interactive este regia de nisa detinuta de Fokus Digital Services, parte a Grupului Rentrop&Straton. Compania romano-germana Fokus Digital Services ofera servicii complete de online outsourcing pentru firme din Uniunea Europeana, Africa de Sud, Australia si Statele Unite ale Americii.

Fokus Interactive, prin statutul de regie de nisa, reprezinta un portofoliu vast de site-uri pe piata de publicitate online, monetizand continutul acestora. Acest lucru presupune atragerea clientilor potriviti pentru spatiile publicitare disponibile, in asa fel incat reclamele sa fie in acord cu informatiile transmise pe site.

Ceea ce diferentiaza regia Fokus Interactive de alte regii din Romania este faptul ca portofoliul acesteia cuprinde doar site-uri de nisa. Fiecare dintre acestea publica continut specializat pe anumite domenii, iar gestionarea acestuia presupune mentinerea atentiei pe subiectele abordate.

Portofoliul Fokus Interactive detine Manager.ro, Contabilul.ro, Conta.ro, Clubcontabilitate.ro, Legislatiamuncii.ro, Clublegislatiamuncii.ro, IdeideAfaceri.ro, E-juridic.ro, InfoTVA.ro, Fiscalitatea.ro, AfacerilaCheie.net, Marketingportal.ro, Suntfericita.ro, Agroromania.ro, Formula-AS.ro, Cevabun.ro, cu un trafic total de peste 6 milioane afisari/luna si 2 milioane vizitatori unici/luna.

Fokus Interactive a promovat in reteaua sa de site-uri urmatoarele brand-uri: Luftansa, Air France, Mercedes-Benz, Dacia, Toyota, Nissan, Renault, HP, BRD Groupe Societe Generale, Bancpost, Volksbank, Edenred, XTB Online Trading, XForex, Edelweiss, Metro, Biso Romania, Orange, Romtelecom, Vodafone, Microsoft.

Mai multe detalii pe: www.fokusinteractive.ro

Contact: hello@fokusad.ro 



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016