Majoritatea companiilor aloca cu cel putin 10% mai multi bani pentru social media in 2011
companiisocial mediamarketingsondajmashablepepsistarbucks
Peste 70% din reprezentantii departamentelor de marketing ale marilor companii planuiesc sa isi mareasca cu cel putin 10% bugetele pentru social media in acest an, reiese dintr-un sondaj realizat de Effie Worldwide in parteneriat cu publicatia Mashable.com.
Printre companiile ai caror reprezentanti au raspuns la sondaj se numara
Bank of America,
Colgate-
Palmolive,
Pepsi si
Starbucks.
Principalul obiectiv pentru 35% dintre cei chestionati este sporirea numarului de fani ai companiei sau marcii pe care o reprezinta pe
Facebook, reiese din studiu. O alta tinta importanta, pentru 22% dintre cei intervievati, este
marirea prezentei pe dispozitivele mobile, precum telefoanele inteligente si tabletele.
Banii investiti in social media in 2011 de catre companiile participante la sondaj vor reprezenta aproape 12% din bugetul total de promovare.
Pentru 87% din cei chestionati, social media este "foarte importanta" sau "importanta" pentru atingerea obiectivelor de marketing in acest an.