News Corp. vrea sa provoace LinkedIn cu o retea de socializare proprie
news corpsocial mediaretea de socializareplatformedow jonespublicitate
News Corp., compania-mama a Wall Street Journal, a anuntat saptamana aceasta ca doreste sa lanseze o retea sociala pentru profesionistii din domeniul financiar. Reteaua, denumita WSJ Profile, va fi o platforma pentru discutii pe subiecte financiare intre clientii Dow Jones. Aceasta va rivaliza cu LinkedIn.
News Corp. doreste sa lanseze si un serviciu de mesagerie instanta, care le va permite utilizatorilor sa discute intre "patru ochi" despre afaceri si alte chestiuni profesionale. Serviciul instant va rivaliza cu Instant Bloomberg, chatul disponibil in Bloomberg Terminal, un sistem computerizat popular in randul jucatorilor financiari.
WSJ Profile va semana mai degraba cu un forum, decat cu o retea de socializare. Site-ul va fi disponibil incepand cu luna viitoare.
"Este un forum de discutii financiare", a explicat Colleen Schwartz, directorul de comunicatii al Dow Jones, iar membri isi vor deschide conturi WSJ folosindu-se de numele lor real.
Produsul media va veni in completarea celui deja existent, WSJ Portofolio, care reprezinta un agregator pentru clientii care vor sa citeasca informatii financiare, in timp ce isi monitorizeaza investitiile. De la lansare, portofoliul a sincronizat si procesat active in valoare de 12 miliarde dolari.
Noul WSJ Profile ii va interconecta pe clientii Dow Jones.
Schwartz a mai precizat ca News Corp. construieste aceste platforme si in functie de potentialul de publicitate, dar nu a oferit detalii suplimentare despre modelul de business abordat, in acest caz, informeaza socialtimes.com.