Recent, MySpace s-a relansat ca un nod de divertisment dedicat tinerilor. Nu se stie insa daca aceasta noua strategie va da roade. Potrivit unor rapoarte recente, majoritatea utilizatorilor retelei sociale sunt inactivi.
Conducerea companiei a transmis ca valul de concedieri nu reflecta performantele noului produs si ca decizia face parte din un proiect mai amplu de reformare a MySpace. Este acelasi bla bla corporatist pe care l-am auzit de nenumarate ori in astfel de situatii.
MySpace este detinuta de colosul media News Corporation care nu mai stie cum sa scape de companie. In 2005, cand a cumparat-o pentru 580 de milioane de dolari, reteaua sociala parea un El Dorado al internetului. La mijlocul lui 2010 platforma avea circa 66 de milioane de utilizatori. In aceeasi perioada, Facebook depasea 550 de milioane de membri.
Acum doi ani inca se mai putea vorbi de o batalie MySpace vs. Facebook, dupa cum vedeti in filmuletul de mai jos. Intre timp, compania lui Mark Zuckerberg si-a trimis adversarul la podea.
Ultimele NOUTATI
Romanilor le-a trecut supararea pe banci? Din ce in ce mai multi isi fac depozite in lei si euro
PEPE inregistreaza o crestere de 15% dupa listare pe Coinbase. In ce directie se indreapta Dogeverse? (P)
Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Partenerii nostri
OBLIGATII de retinere din salariu ce revin angajatorului
Zile LIBERE platite pentru evenimente deosebite - procedura de acordare