Cum sa-i faceti pe clienti sa fie 100% multumiti
Studiile privind satisfactia clientilor
Numarul reclamatiilor pe care firma le primeste nu reprezinta un factor de evaluare corecta a satisfactiei clientilor. La depunerea unei reclamatii apeleaza o mica parte din clientii nemultumiti, ceilalti preferand ca pe viitor sa cumpere numai in cazuri de extrema urgenta de la firma in cauza sau de cele mai multe ori sa-si schimbe furnizorul.
- rata de raspuns mai mica decat la sondajele personale;
- in general operatorului i se aloca o perioada de timp scurta pentru un interviu, nefiind posibila o discutie detaliata;
- necesitatea recontactarii, deoarece la primul apel telefonic nu sunt gasite toate persoanele.
Sondajele prin posta - constau in trimiterea chestionarelor catre clienti si primirea raspunsurilor acestora prin posta. Pentru a va asigura o rata de raspuns ridicata, va trebui sa expediati si plicurile cu CR (cel care transmite raspunsul nu trebuie sa achite taxe postale) in care persoanele chestionate pot trimite raspunsul. O alta metoda ar fi sa rugati clientii/respondentii sa trimita raspunsurile prin fax.
Pentru a reduce costurile, puteti aseza chestionarul in ambalajul produsului. In acest caz, taxele de expeditie sunt practic anulate pentru dumneavoastra, iar clientii vor avea la indemana o cale de comunicare imediata cu firma.
Cum
sa
vindeti
orice, oricui. AZI!!!
Cand nimeni nu cumpara. Aflati acum cele mai noi strategii si
tehnici de vanzari
Principalele
avantaje ale sondajelor prin posta:
- posibilitatea de a acoperi o arie geografica mare;
- contactarea clientilor care nu pot fi abordati prin celelalte metode;
- costuri mici in comparatie cu sondajele personale sau telefonice;
- pot fi administrate mai multe intrebari, clientii nefiind presati sa raspunda intr-un anumit timp;
- lipsa erorilor cauzate de operatorii de interviu.
Principalele
dezavantaje ale sondajelor prin posta:
- rata de raspuns mica, clientii raspunzand doar daca isi vor face timp si daca doresc sa ajute furnizorul sa-si imbunatateasca produsele sau serviciile;
- posibilitatea ca persoanele carora le este adresat chestionarul sa interpreteze gresit unele intrebari;
- la chestionare pot raspunde alte persoane decat cele carora le este adresat chestionarul;
- durata aplicarii chestionarelor este indelungata.
Sondajele prin internet - au luat amploare in ultimul timp, datorita costurilor scazute. Chestionarele sunt fie amplasate in pagina web a firmei, fie sunt trimise prin e-mail clientilor intervievati.
Cum
sa
vindeti
orice, oricui. AZI!!!
Cand nimeni nu cumpara. Aflati acum cele mai noi strategii si
tehnici de vanzari
Principalele
avantaje ale chestionarelor prin internet:
- costurile scazute, in comparatie cu celelalte tipuri de sondaje;
- rapiditatea desfasurarii sondajului;
- eliminarea erorilor personale ale operatorilor;
- comoditate pentru clientul intervievat.
Principalele
dezavantaje ale chestionarelor prin internet:
- rata de raspuns mai mica decat la sondajele personale sau telefonice;
- numarul clientilor care au acces la internet nu este intotdeauna semnificativ.
Ultimele NOUTATI
Romania urca in clasamentul avutiei nationale: salt de 4 pozitii pana pe locul 29 in Europa
Fraudele de tip spoofing fac ravagii: cum ajung romanii victime ale noii escrocherii
Mediul privat isi revine? Scade puternic numarul firmelor care isi suspenda activitatea
Oficial! Se dau salarii compensatorii pentru acesti angajati din Romania
Partenerii nostri
Incadrarea in munca a persoanelor cu handicap! OBLIGATIILE angajatorilor si amenzile de 50.000 lei
Desfiintarea unor posturi. Procedura, etape, conditii
Dreptul la pensia privata din Pilonul II. Cum, cand si in ce mod se poate retrage suma depusa?
Plata dividende catre o persoana fizica nerezidenta: Ce obligatii fiscale are societatea din Romania
Reglementarea licentelor de transport: Tipuri si acte necesare
Contractul de mandat: Care sunt obligatiile unui administrator
Cum functioneaza tichetele de masa: Ce sunt, cine le emite, ce spune legea
Te-ar putea interesa si