Cuvintele pozitive si frazele reflexe care aduc vanzari

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cuvintele pozitive si frazele reflexe care aduc vanzari
de Manager.ro la 11 Mar. 2009
Urmareste-ne pe Google News
vanzarifirmetehnici de vanzari


                 Cuvintele pozitive si frazele reflexe care aduc vanzari

- Ce-ar fi trebuit sa fac, pentru a evita reactia pe care a avut-o?
- Sa intrebi: Ce te face sa reactionezi asa?


- Si daca faceam asta?
- Daca faceai asta, ai fi stiut ce-i displace si ai fi reactionat in consecinta.
- Esti tu dragut, dar cand incasezi asa ceva drept in fata, in momentul cand traversezi Campiile, printre toate masinile alea, nu mai stii nici ce sa zici, nici ce sa faci!
- Am ajuns la aceeasi concluzie. Iata de ce trebuie sa ai pregatite fraze si cuvinte care sa-ti vina reflex si aduca vanzari, ca sa-ti gasesti replica in orice imprejurari, cand esti plesnit sau emotionat. O sa-ti povestesc despre asta. E foarte interesant, vei vedea.

Cand doi jucatori de tenis se infrunta la cel mai inalt nivel, nici unul, nici celalalt nu sta sa se gandeasca, sa afle daca trebuie sa ia pozitie la capatul terenului, cand serviciul este la adversar. Nici nu se intreaba daca e cazul sa loveasca la dreapta, cand adversarul s-a indepartat pe partea cealalta. Acest tip de reflectii nu sunt utile decat inainte de meci sau dupa. In niciun caz, pe durata lui. Odata ajuns pe teren, jucatorul trebuie sa loveasca mingea, cat mai bine posibil.

>>>
3 secrete pe care nimeni nu vi le spune atunci cand vreti sa demarati o afacere! <<<

Tot ce vom studia impreuna reprezinta pretiosul fir al Ariadnei care va va ghida, de acum inainte, pentru a va duce la bun sfarsit intrevederile de vanzari. La fel ca la autostrada - care e prevazuta cu glisiere de siguranta, ca noi sa nu ajungem sa rulam pe contrasens, cu benzi de oprire in caz de urgenta, pentru siguranta in caz de pana, marcarea benzilor pentru viteze diferite, refugii de odihna etc. si intrevederile de vanzari au balizajul lor. Stiu ca, in ceea ce priveste aceste intrevederi, succesul trece in mod obligatoriu prin inlantuirea unei suite logice:

1.
Necesitatea de a intelege nevoia interlocutorului;

2. El sa fie determinat sa accepte acest lucru;

3. Sa-l indrumam sa accepte sa-si satisfaca aceasta nevoie, bineinteles;

4. Sa-i prezentam beneficiile solutiei pe care dorim sa-l facem s-o adopte, inlaturand toate obiectiile, inainte de a face pasul urmator;

5. Formularea finalizarii, in functie de situatie.

Intrevederile de vanzari se desfasoara insa ca deplasarea pe autostrada, in ziua plecarii in vacanta. Glisierele de siguranta si benzile laterale nu-l impiedica pe sofer sa-si faca ochii roata. Si nici pe vreun inconstient sa-si serveasca picnicul pe banda de oprire de urgenta. In astfel de momente, numai reflexele corecte sunt eficiente pentru a evita accidentul. Iata de ce, pentru fiecare etapa a intrevederii de vanzari, trebuie sa avem gata stiute fraze si cuvinte reflexe, care ne vor ghida spre succes, in momentele cele mai grele.

Frazele de incepere a intrevederii de vanzari care ne ajuta sa luam un start bun

Luati un start corect!
Incepeti prin a va motiva interlocutorul. In cartea Conquérir de nouveau clients scrisa de mine, sunt detaliate toate tipurile de tehnici de optimizare a acestei luari de contact. Bazandu-ma pe teste stiintifice, expun efectele psihologice pe care le pot avea atingerea discreta a  deciziei ulterioare privind cumpararea, in ceea ce il priveste pe potentialul client care ne primeste. Ca sa evit sa ma repet, nu voi aminti aici decat ca, la inceputul intrevederii de vanzari, trebuie sa renuntam la atitudinile noastre de vanzatori ambulanti, care isi tin produsele sub pulpana hainei, ca si cum ei n-ar avea nimic de vandut, sau care nu s-ar simti prea mandri ca trebuie sa faca asta.

Expresiile: Am venit doar pentru o prima luare de contact sau chiar: Am venit pentru ca a trecut foarte multa vreme de cand nu ne-am mai vazut trebuie inlaturate. Meseria noastra este plina de demnitate si indispensabila. Nu ezitati sa va anuntati motivul vizitei: cel de a va convinge interlocutorul sa va adopte produsele, sistemele sau solutiile. Daca asta va doriti, de ce sa nu i-o si spuneti? In acest fel, v-ati achitat taxa de intrare in joc si, dintr-o data, va veti pozitiona intrevederea in dimensiunea ei energetica client/ vanzator (oarecum, ca la un club specializat pe intalniri - unde esti in drept sa spui De asta am venit!).

Deci, exersati afirmatiile pentru succesul in vanzari:

- Am trecut pe aici ca sa va vad, in speranta de a va convinge sa ne adoptati produsele...

- Sunt dator sa va impartasesc un secret. De multa vreme doresc sa obtin din partea firmei dvs. incredintarea in grija noastra a...

- As dori sa va fac sa apreciati numeroasele servicii pe care firma mea vi le poate face, dvs. si intregii familii.

- sau, in sfarsit: Clientela firmei dvs. este o miza importanta pentru compania noastra. Am venit sa incerc sa va conving asupra interesului reciproc de a lucra impreuna. Dupa care, cu un zambet larg, adaugati: Pot sa iau loc? Nu cunosc prea multi interlocutori care sa refuze asa ceva.

Tuturor celor ce manifesta oarece retineri sau timiditate in utilizarea acestui tip de formulari in vanzari le amintesc faptul ca nu este nicio rusine sa faci cariera in management sau in domeniul resurse umane...

Mai multe articole despre acest subiect gasiti in sectiunea:
Tehnici de vanzari

Ultimele NOUTATI

Abonamentul Enayati Medical City nu te lasa singur nici in vacanta. Acces rapid la medici si ghidare in sistemul medical, oriunde te-ai afla
Sanatate

Abonamentul Enayati Medical City nu te lasa singur nici in vacanta. Acces rapid la medici si ghidare in sistemul medical, oriunde te-ai afla

today17 Iul. 2025
V-ati declarat corect la Fisc toate veniturile personale? Stilul dvs. de viata este conform cu aceste venituri?
Banii tai - sectiune de educatie financiara

V-ati declarat corect la Fisc toate veniturile personale? Stilul dvs. de viata este conform cu aceste venituri?

today17 Iul. 2025
Meseria de Operator Introducere, Validare si Prelucrare Date: Poarta catre un viitor profesional digitalizat
Protectia datelor cu caracter personal

Meseria de Operator Introducere, Validare si Prelucrare Date: Poarta catre un viitor profesional digitalizat

today17 Iul. 2025
Contabilii atentioneaza ca ANAF cere informatii fara temei legal. Recomandari pentru mediul de afaceri
Economie

Contabilii atentioneaza ca ANAF cere informatii fara temei legal. Recomandari pentru mediul de afaceri

today17 Iul. 2025
Europa, mai bogata ca niciodata! UE anunta un buget istoric pentru anii urmatori, de  2 trilioane de euro
Ultima ora

Europa, mai bogata ca niciodata! UE anunta un buget istoric pentru anii urmatori, de 2 trilioane de euro

today17 Iul. 2025
Controale, litigii si blocaje contractuale: riscurile juridice reale pentru companii in contextul noilor masuri fiscale. Recomandarile avocatilor pentru companiile romanesti
Companii

Controale, litigii si blocaje contractuale: riscurile juridice reale pentru companii in contextul noilor masuri fiscale. Recomandarile avocatilor pentru companiile romanesti

today17 Iul. 2025
Analiza. Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional.
Imobiliare

Analiza. Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional. "Totusi, Capitala ramane una dintre pietele cele mai dinamice din perspectiva evolutiei pe termen lung"

today17 Iul. 2025
Expert HR. Cum sa selectezi candidatii la interviurile de angajare pentru functiile de executie: 3 intrebari care fac diferenta
Companii

Expert HR. Cum sa selectezi candidatii la interviurile de angajare pentru functiile de executie: 3 intrebari care fac diferenta

today17 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x