Cele mai mari provocari din vanzari

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cele mai mari provocari din vanzari
de Manager.ro la 10 Iul. 2009
Urmareste-ne pe Google News
vanzaricontracttehnici de vanzari


           Castigarea noilor clienti reprezinta una dintre cele mai mari
                                            provocari din vanzari

Majoritatea specialistilor sunt de parere ca este de sase ori mai greu sa castigi un client decat sa pastrezi unul. Este ciudat, insa incercati sa contabilizati numarul de apeluri pe care trebuie sa le efectuati pentru a stabili o intalnire si numarul intalnirilor necesare pentru a incheia o vanzare.



Apoi, amintiti-va clientii cu care ati intretinut contactul in ultimele sase luni si pe care ati reusit sa ii pastrati. Astfel, parerea lor vi se va parea indreptatita. Puteti merge mai departe si sa comparati costurile necesare castigarii unui nou client si cele suficiente pastrarii unui client.

Problema este ca relatiile cu un client neserios, care incalca in permanenta relatiile contractuale si care cere intotdeauna avantaje in plus fata de cele prevazute in contract sunt foarte greu de gestionat.

Contracte de marketing cu efect anticriza: va apara buzunarul si va tripleaza cifra de vanzari. Rapid si economic!

Cum trebuie sa procedati cu un client care isi achita toate facturile, dar care nu este niciodata satisfacut pe deplin, in ciuda tuturor eforturilor si concesiilor dumneavoastra cu care incercati sa ii fiti pe plac?

Exista vreun scenariu general valabil in privinta banilor si timpului necesar pastrarii unui client? Este bine sa renuntati la un client rau platnic sau nesincer?

De asemenea, care sunt criteriile in functie de care trebuie sa renuntati?

Ganditi-va la toate resursele pe care le implica castigarea unui nou client si atunci va veti da seama ca nu este bine sa indepartati un client. Sau este?

Analizati foarte bine relatiile pe care le-ati avut de-a lungul timpului cu clientul care va da bataie de cap. Daca, spre exemplu, in trecut, clientul dumneavoastra a avut nevoie de livrarea unei comenzi foarte repede, cu 20 de zile inainte de termenul stabilit in contract, iar dvs. i-ati satisfacut acea cerere fara suprataxe, lasand alti clienti sa astepte mai mult, ceva nu a fost in regula.

Cum sa vindeti orice, oricui. AZI!!!   Cand nimeni nu cumpara. Aflati acum cele mai noi strategii si tehnici de vanzari

In plus, daca apoi acel client a inteles ca daca i-ati facut un favor e ceva normal si o sa va solicite acelasi lucru oricand? Ce veti face?

In conditii normale de functionare a activitatii, nu veti putea da curs oricarei solicitari. Prin urmare, faceti-l sa inteleaga ca trebuie sa respecte contractul.

Daca ii explicati ca nu puteti sa ii oferiti avantajele pe care i le-ati oferit in trecut in afara termenilor contractuali, nu o sa va creada. Astfel incat in continuare, o sa va solicite din ce in ce mai multe avantaje, nevoile si profitul dumneavoastra neinteresandu-l.

Vor fi cerintele lui ilegale? Nu. Neetice? Poate. Neprofesionale? Cu siguranta.

Mai multe articole despre acest subiect gasiti in sectiunea: Tehnici de vanzari

Ultimele NOUTATI

Ce este colectarea selectiva a deseurilor si de ce conteaza pentru mediu si societate?
Life Style

Ce este colectarea selectiva a deseurilor si de ce conteaza pentru mediu si societate?

today09 Mai. 2025
O intrebare scurta pentru dl George Simion
Analize

O intrebare scurta pentru dl George Simion

today09 Mai. 2025
Romania urca in clasamentul avutiei nationale: salt de 4 pozitii pana pe locul 29 in Europa
Economie

Romania urca in clasamentul avutiei nationale: salt de 4 pozitii pana pe locul 29 in Europa

today09 Mai. 2025
Fraudele de tip spoofing fac ravagii: cum ajung romanii victime ale noii escrocherii
Protectia datelor cu caracter personal

Fraudele de tip spoofing fac ravagii: cum ajung romanii victime ale noii escrocherii

today09 Mai. 2025
Oficial! Se dau salarii compensatorii pentru acesti angajati din Romania
Companii

Oficial! Se dau salarii compensatorii pentru acesti angajati din Romania

today09 Mai. 2025
Mediul privat isi revine? Scade puternic numarul firmelor care isi suspenda activitatea
Companii

Mediul privat isi revine? Scade puternic numarul firmelor care isi suspenda activitatea

today08 Mai. 2025
Oficial! Se dau salarii compensatorii pentru acesti angajati din Romania
Ultimele stiri economice

Oficial! Se dau salarii compensatorii pentru acesti angajati din Romania

today08 Mai. 2025
Cum se explica faptul ca diaspora a votat masiv cu suveranistii?
Analize

Cum se explica faptul ca diaspora a votat masiv cu suveranistii?

today08 Mai. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x