Cele mai mari provocari din vanzari
vanzaricontracttehnici de vanzari
Castigarea noilor clienti reprezinta una dintre cele mai mari
provocari din vanzari
Majoritatea specialistilor sunt de parere ca este de sase ori mai greu sa castigi un client decat sa pastrezi unul. Este ciudat, insa incercati sa contabilizati numarul de apeluri pe care trebuie sa le efectuati pentru a stabili o intalnire si numarul intalnirilor necesare pentru a incheia o vanzare.
Apoi, amintiti-va clientii cu care ati intretinut contactul in ultimele sase luni si pe care ati reusit sa ii pastrati. Astfel, parerea lor vi se va parea indreptatita. Puteti merge mai departe si sa comparati costurile necesare castigarii unui nou client si cele suficiente pastrarii unui client.
Problema este ca relatiile cu un client neserios, care incalca in permanenta relatiile contractuale si care cere intotdeauna avantaje in plus fata de cele prevazute in contract sunt foarte greu de gestionat.
Contracte de marketing cu efect anticriza: va apara buzunarul si va tripleaza cifra de vanzari. Rapid si economic!
Cum trebuie sa procedati cu un client care isi achita toate facturile, dar care nu este niciodata satisfacut pe deplin, in ciuda tuturor eforturilor si concesiilor dumneavoastra cu care incercati sa ii fiti pe plac?
Exista vreun scenariu general valabil in privinta banilor si timpului necesar pastrarii unui client? Este bine sa renuntati la un client rau platnic sau nesincer?
De asemenea, care sunt criteriile in functie de care trebuie sa renuntati?
Ganditi-va la toate resursele pe care le implica castigarea unui nou client si atunci va veti da seama ca nu este bine sa indepartati un client. Sau este?
Analizati foarte bine relatiile pe care le-ati avut de-a lungul timpului cu clientul care va da bataie de cap. Daca, spre exemplu, in trecut, clientul dumneavoastra a avut nevoie de livrarea unei comenzi foarte repede, cu 20 de zile inainte de termenul stabilit in contract, iar dvs. i-ati satisfacut acea cerere fara suprataxe, lasand alti clienti sa astepte mai mult, ceva nu a fost in regula.
Cum
sa
vindeti
orice, oricui. AZI!!!
Cand nimeni nu cumpara. Aflati acum cele mai noi strategii si
tehnici de vanzari
In plus, daca apoi acel client a inteles ca daca i-ati facut un favor e ceva normal si o sa va solicite acelasi lucru oricand? Ce veti face?
In conditii normale de functionare a activitatii, nu veti putea da curs oricarei solicitari. Prin urmare, faceti-l sa inteleaga ca trebuie sa respecte contractul.
Daca ii explicati ca nu puteti sa ii oferiti avantajele pe care i le-ati oferit in trecut in afara termenilor contractuali, nu o sa va creada. Astfel incat in continuare, o sa va solicite din ce in ce mai multe avantaje, nevoile si profitul dumneavoastra neinteresandu-l.
Vor fi cerintele lui ilegale? Nu. Neetice? Poate. Neprofesionale? Cu siguranta.
Mai multe articole despre acest subiect gasiti in sectiunea:
Tehnici de vanzari