Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

9 obiceiuri sanatoase pentru silueta


9 obiceiuri sanatoase pentru silueta
de la 25 Ian. 2011 Exclusiv
9 obiceiuri sanatoase pentru silueta
Tags: dietefructesiluetaregimul alimentarobiceiuri sanatoasecaloriifast food

Fie ca dorim sa slabim, fie ca suntem preocupate/preocupati de mentinerea siluetei, de multe ori regimul alimentar nu este suficient/nu reusim sa il urmam intocmai, iar de sport avem din ce in ce mai putin timp. Solutia? Sa sprijinim regimul specific prin folosirea unor "trucuri" care presupun mai putin efort si cu care ne putem mai lesne obisnui, transformandu-le, treptat, in obiceiuri sanatoase.


1) Consumati, intre mese, unul sau 2 fructe (mere, citrice etc.). Acest lucru va va scadea pofta de mancare, ajutandu-va sa mancati mai putin la masa de pranz si la cina, fara sa simtiti vreo dificultate in acest sens.

2) Luati un mic dejun consistent, mancand pe saturate. Este important sa va faceti timp pentru un mic dejun “socotit”, chiar daca asta inseamna trezirea mai devreme cu o jumatate de ora. Masa de dimineata nu adauga kilograme in plus, din simplul motiv ca aveti in fata o intreaga zi pentru consumarea caloriilor ingerate. Mancand bine dimineata si potrivit la pranz (dar fara sa va ridicati infometat(a) de la masa de pranz), veti putea reduce mai usor numarul de calorii ingerate seara, calorii care contribuie cel mai mult la ingrasare.

3) Consumati cat mai rar produse de tip fast food. Atunci cand nu aveti incotro, alegeti raul cel mai mic. De exemplu, evitati gogosile, alegand covrigi; cereti shaorma fara cartofi si fara maioneza.

4) Nu folositi masina personala pentru drumul casa-servici-casa (decat in cazul in care nu aveti alta varianta). Daca serviciul este aproape, mergeti pe jos. Daca nu (si trebuie sa apelati la transportul in comun), faceti in asa fel incat sa mergeti minimum 3 km pe jos zilnic.

5) Daca nu aveti afectiuni cardiovasculare severe, urcati pe scari atunci cand nu sunteti cu bagaje (daca locuiti la etajul 14... nu uitati ca puteti renunta la orice etaj doriti :)).

6) Ni se intampla uneori: seara ne este pofta de “ceva bun” (ciocolata, prajitura etc.). In acest caz, cedati ispitei, dar controlat, inteligent. Daca spuneti un “Nu” categoric, probabil ca nu veti adormi usor/veti fi afectat(a) de o stare de neliniste si de frustrare. Asadar, consumati din produsul poftit, dar limitati cantitatea.

7) Cand sunteti la serviciu, nu va “uitati muncind” fara a mai da atentie semnalelor organismului. Obisnuiti-va sa va constientizati setea inca de la aparitie si sa consumati suficienta apa.

8) Ati “sarit” programul de antrenament abdominal de ieri? Sigur, este un lucru de evitat, totusi mai puteti recupera din “prejudiciu”: atunci cand activitatea de la birou nu va solicita la maximum atentia, puteti realiza incordari ale muschilor abdominali (cu mentinerea fiecarei incordari pentru minimum 10-12 secunde) timp de cateva minute.

9) Admirati-va. A va privi din cand in cand in oglinda si a spune “Da, sunt din ce in ce mai frumoasa!/Arat din ce in ce mai bine!” chiar ajuta.
 



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

1 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

gabriela 2011-01-28 10:59:55
Trucurile pe care le oferi nu sunt in totalitate corecte, chiar informatiile date pot destabiliz pe cineva care a luat decizia sa slabeasca sau chiar sa isi mentina silueta..deci L:1.consumul de fructe e necesar a fi limitat la max 300 gr petru cei care doresc sa-si pastreze silueta , iar i ncazul celor care doresc sa slabeasca in functie de caz e necesara o perioada de timp limitarea lor la o cantitate de max 150 gr, si mai ales nu oricand ...intre mese...
2.mancatul pe saturate duce la dilatarea stomacului ,
intimp acest lucru duce la prostul obicei de a manca o cantitate din ce in ce mai mare..dimineata , micul dejun trebuie s cuprinda un raport intre 25-35% ..si ceea ce estew mai important este nivelul calitativ nutritiv a produselor , nu s pune accent pe cantitate...motivul ca ia o zi intreaga la ispozie total gresit .... depinde de ceea ce maninci ..dau ex... daca iei o lingurita de zahar ..aceasta se va descarca in organism in circa 10 minute.... nu te misti imediat...se depune ... 3. wow...ce comparatie stupida... auzi de la gogosi la covrigi ... din lac in put ... eventual alegi ,un gratar si salata ... iar shaorma fara lipie... asta daca totusi doresti sa spui adevarul ....4.ideea e buna de a mai renunta la masina ... insa minimul de km care trebuie parcursi sunt 7 km si nu trei conform cercetatorilor si chiar mai mult,e necesar un ritm sustinut ,si fara pauza mai mare decat 2-3 minute ..5. o fraza corecta... 6.a ceda ispitei mancand chiar si putin din ceea ce nu ne face bine , e mai indicat sa iti spui ca amani pe maiine la o ora permisibila sau daca foamea iti da tarcoale .. o salata fara ulei e mult mai bine venita si indicata pentru organism ..in momente de poftA.. In fond ce ne deosebeste de animale ? forta cu care decidem sa nu ne supunem primului instict de departeaza sau ne apropie mai mult de aceea stare animalica, deci controlam noigandim , nu ? si nu corpul 7.buna informatia si corecta , insa daca mai argumentam ca prin amanarea momentului nu facem decat sa ne blocam .. ,,senzorul de sete,, care exista in creier, ceea ce duce de fapt la un dezechilibru care tulbura buna functionare a organismului.8.corecta informatia. 9.10.corect si inchei prin spune ceea ce a spus W.Churchil;,Sunt optimist.A fi altceva e inutil,,
Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016