Francezilor nu le plac numai melcii, ci si viteza acestora

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Francezilor nu le plac numai melcii, ci si viteza acestora Francezilor nu le plac numai melcii, ci si viteza acestora
de Manager.ro la 26 Mai. 2014
Urmareste-ne pe Google News
parislimita de viteza30 kilomteri pe ora

Autoritatile de la Paris iau in considerare generalizarea limitei de viteza de 30 de kilometri pe ora, exceptand marile bulevarde, cum ar fi Champs-Elysees sau cele de pe malurile Senei.

Masura a fost adoptata deja in localitatile Lorient, Nogent-sur-Marne, Fontainebleau si Clamart.
 
Acum, la Paris, viteza este limitata la 30 de kilometri pe ora pe 37% dintre strazi.
 
Astfel, pe 560 de kilometri din 1.513 kilometri, soferii trebuie sa ruleze cu 30 km/h, iar, acolo unde pietoni, biciclisti si automobilisti isi impart soseaua, viteza este limitata la 20 km/h.

 
Reducerea limitei de viteza vizeaza diminuarea emisiilor poluante si scaderea numarului de accidente.
 
Faptul este dovedit, intrucat, intrarea in vigoare, in decembrie 1990, a limitei de viteza in oras la 50 de km/h a redus cu 15% numarul accidentelor mortale in Franta, potrivit Agerpres, care citeaza Science et Vie.
 
Scaderea numarului de accidente se datoareaza faptului ca viteza mai mica a largit campul vizual si a crescut timpul de reactie al participantilor la trafic.
 
De asemenea, la 50 de kilometri pe ora, distanta de franare este de aproximativ 28 de metri, pe sosea uscata, si de 42 de metri, pe sosea umeda.
 
Distanta de franare scade la numai 13 metri, cand viteza este sub 30 de kilometri pe ora, si la 18 metri, daca este ud carosabilul.
 
In ceea ce priveste violenta socului in caz de accident, riscul mortal pentru un pieton lovit de automobil depaseste 90%, la o viteza de 50 de kilometri pe ora, dar scade la 50%, cand viteza este mai mica de 30 kilometri pe ora.

Ultimele NOUTATI

Surpriza pe pietele internationale: Dobanzile coboara, iar Romania respira usurata, ne indepartam de riscul de retrogradare la categoria Junk, nerecomandata investitiilor
Economie

Surpriza pe pietele internationale: Dobanzile coboara, iar Romania respira usurata, ne indepartam de riscul de retrogradare la categoria Junk, nerecomandata investitiilor

today07 Iul. 2025
Programul Startup Nation 4 primeste unda verde: 22.000 de antreprenori, mai aproape de finantare. Inscrierile se redeschid, iar regulile se schimba
Business

Programul Startup Nation 4 primeste unda verde: 22.000 de antreprenori, mai aproape de finantare. Inscrierile se redeschid, iar regulile se schimba

today07 Iul. 2025
Gata cu apelurile false! Ce masura a luat ANCOM impotriva fraudelor telefonice
Protectia datelor cu caracter personal

Gata cu apelurile false! Ce masura a luat ANCOM impotriva fraudelor telefonice

today07 Iul. 2025
Dreptul la somaj in 2025. Conditii de acordare a indemnizatiei lunare si documentele necesare
Economie

Dreptul la somaj in 2025. Conditii de acordare a indemnizatiei lunare si documentele necesare

today06 Iul. 2025
Harta celor mai mari salarii, pe judete - Clasamentul incepe cu 5.500 lei net/luna in Bucuresti
Companii

Harta celor mai mari salarii, pe judete - Clasamentul incepe cu 5.500 lei net/luna in Bucuresti

today06 Iul. 2025
Salariul mai mare se obtine la interviu, nu dupa angajare! Sfaturi de la experti HR pentru negocieri in timpul interviului
Companii

Salariul mai mare se obtine la interviu, nu dupa angajare! Sfaturi de la experti HR pentru negocieri in timpul interviului

today05 Iul. 2025
Impactul majorarii TVA pentru HoReCa - se anunta falimente in lant
Economie

Impactul majorarii TVA pentru HoReCa - se anunta falimente in lant

today05 Iul. 2025
Pulsul industriei IT din Romania - cand toata Europa concedia masiv, Romania facea angajari. Nici azi nu o ducem mai rau
Companii

Pulsul industriei IT din Romania - cand toata Europa concedia masiv, Romania facea angajari. Nici azi nu o ducem mai rau

today05 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x