Ce nu trebuie sa spuna sefii angajatilor
sefangajatserviciuordineliderimanageri
Orice sef stie ca sunt anumite cuvinte pe care nu trebuie sa le adreseze niciodata angajatilor sai, pentru a pastra atmosfera de armonie la serviciu.
Nici un om de succes nu va pretinde ca este superior salariatilor sai si nu li se va adresa cu una dintre aceste formule: "Eu dau ordine aici, de aceea tu trebuie sa faci ce spun eu" sau "Trebuie sa va obisnuiti cu comportamentul meu".
Adevaratii lideri acorda importanta laturii umane, sunt blanzi si intelegatori cu angajatii lor, atingand astfel adevaratul succes si implinirea profesioanla.
Acesti lideri nu vor spune niciodata angajatilor: "Nu e treaba mea ca nu va intelegeti intre voi, trebuie sa lucrati ca o echipa unita" sau "La serviciu nu este nimic personal, aici rezolvam afaceri".
Managerii de succes sustin importanta familieri si isi incurajeaza angajatii sa se consulte cu partenerii de viata inainte sa ia o decizie importanta.
Acesti oameni nu vor parea dezinteresati de actiunile personale ale salariatilor si nu vor spune "Cui ii pasa ce ai mancat la micul dejun?" sau "Cine nu arata ca lupta cu adevarat pentru ceea ce isi doreste nu va primi nici o sansa".
Cei mai buni oameni de afaceri sunt cei care isi recunosc greseala, chiar in fata angajatilor si care stiu sa spuna "Scuze, am gresit".