Rezultatele campaniei "Hai la scoala!" dupa doi ani de la lansare

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Rezultatele campaniei Hai la scoala! dupa doi ani de la lansare Rezultatele campaniei "Hai la scoala!" dupa doi ani de la lansare
de Manager.ro la 17 Sep. 2012
Urmareste-ne pe Google News
unicefhai la scoalaunicef romaniascoalaeducatie

In 2010, UNICEF Romania, in parteneriat cu Ministerul Tineretului si Sportului, a inceput campania "Hai la scoala!", prin care incearca sa reduca fenomenul de absenteism si abandon scolar.

In anul scolar 2010 – 2011, 38 de scoli din 16 judete au fost incluse in program. Rezultatele foarte bune inregistrate dupa primul an au incurajat UNICEF sa includa in campanie alte 103 scoli din 37 de judete. In total, in anul scolar 2011 – 2012, Campania "Hai la scoala!" a acoperit 141 de scoli cu peste 50.000 de elevi, de pe aproape tot cuprinsul tarii.
 
Dupa al doilea an de campanie, rezultatele arata ca:
 
- 80% dintre copiii in risc major de abandon si-au imbunatatit participarea scolara;
- 83% din totalul copiilor care au venit cel putin o zi la scoala au ajuns la final de an scolar, iar peste 66% dintre acesti copii si-au imbunatatit si performanta scolara, promovand clasa;
- In medie, procentul de participare scolara a crescut cu peste 60%; 
- Directorii si-au imbunatatit capacitatea de a preveni si reduce cauzele scolare ale abandonului;
- Cadrele didactice au abilitati sporite de adaptare a metodelor de predare la nevoile copiilor la risc;
- Mediatorii scolari sunt mai bine pregatiti sa aplice metodele de reducere si prevenire a abandonului si absenteismului;
- Parintii inteleg mai bine rolul si importanta educatiei pentru copiii lor;
- Scolile au devenit mai atractive pentru copii in urma dotarii cu echipamente si material didactic.
 
In cadrul campaniei "Hai la scoala!", UNICEF are interventii la nivelul scolii, al familiei si al comunitatii. Interventiile la nivelul scolii au ca scop transformarea scolii intr-un mediu primitor pentru copii, formarea mediatorilor scolari, a directorilor si a cadrelor didactice pentru a-si adapta stilul de lucru nevoilor fiecarui elev. La nivelul familiei se urmareste intarirea legaturii parintilor cu scoala, implicarea lor in viata scolara a copiilor lor si acordarea de sprijin parintilor prin consiliere si discutii individuale. Interventiile la nivelul comunitatii urmaresc influentarea si mobilizarea membrilor comunitatii pentru a se implica si a sprijini familiile ai caror copii sunt in risc de abandon scolar.
 
In anul scolar 2012 – 2013, alte 100 de comunitati vor fi incluse in campanie. In cel de al treilea an de campanie "Hai la scoala!", partenerii de implementare ai UNICEF sunt: Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului (MECTS), Instititul de stiinte ale Educatiei (ISE), Centrul de Resurse si Informare pentru Profesiuni Sociale (CRIPS), Holt Romania si Agentia de Dezvoltare Comunitara "Impreuna". Campania este sustinuta si de parteneri din sectorul privat, GDF SUEZ Energy Romania – partener principal si clientii BRD – Groupe Societe General prin programul de donatii lunare.
 

Ultimele NOUTATI

Raport alarmant: majoritatea firmelor de capital privat din Romania nu mai cred in redresarea economica
Companii

Raport alarmant: majoritatea firmelor de capital privat din Romania nu mai cred in redresarea economica

today11 Mai. 2025
Inflatia si instabilitatea politica, principalele temeri ale producatorilor romani
Economie

Inflatia si instabilitatea politica, principalele temeri ale producatorilor romani

today10 Mai. 2025
Bitcoin stabileste un nou prag istoric: de ce moneda digitala domina din nou piata cripto
Ultimele stiri economice

Bitcoin stabileste un nou prag istoric: de ce moneda digitala domina din nou piata cripto

today10 Mai. 2025
Ce este colectarea selectiva a deseurilor si de ce conteaza pentru mediu si societate?
Life Style

Ce este colectarea selectiva a deseurilor si de ce conteaza pentru mediu si societate?

today09 Mai. 2025
Romania urca in clasamentul avutiei nationale: salt de 4 pozitii pana pe locul 29 in Europa
Economie

Romania urca in clasamentul avutiei nationale: salt de 4 pozitii pana pe locul 29 in Europa

today09 Mai. 2025
Fraudele de tip spoofing fac ravagii: cum ajung romanii victime ale noii escrocherii
Protectia datelor cu caracter personal

Fraudele de tip spoofing fac ravagii: cum ajung romanii victime ale noii escrocherii

today09 Mai. 2025
Oficial! Se dau salarii compensatorii pentru acesti angajati din Romania
Companii

Oficial! Se dau salarii compensatorii pentru acesti angajati din Romania

today09 Mai. 2025
Mediul privat isi revine? Scade puternic numarul firmelor care isi suspenda activitatea
Companii

Mediul privat isi revine? Scade puternic numarul firmelor care isi suspenda activitatea

today08 Mai. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x