4 solutii care pot eficientiza activitatea angajatilor dintr-un hotel

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
4 solutii care pot eficientiza activitatea angajatilor dintr-un hotel
4 solutii care pot eficientiza activitatea angajatilor dintr-un hotel
de Redactia Manager la 04 Nov. 2021
Urmareste-ne pe Google News
soft gestiunesoft freya hotelgestiune hotel

Traim intr-o epoca a digitalizarii si evolutiei, astfel ca fiecare industrie trebuie sa fie pregatita sa se adapteze acestei noi etape. Domeniul hotelier, parte a acestui mediu rapid si dinamic, reprezinta unul dintre acele sectoare in care antreprenorii sunt nevoiti sa implementeze solutiile moderne pentru performanta si eficienta, ca sa fie mereu cu un pas in fata competitiei. In acest sens, accentul este pus in principal pe activitatea angajatilor pentru ca, nu-i asa, nimeni nu-si doreste un personal neproductiv tocmai in industria ospitalitatii.

Prin urmare, iata cateva masuri ce pot fi abordate pentru a optimiza modul de lucru al angajatilor dintr-o unitatea de primire turistica:

Folosirea echipamentelor si aplicatiilor software moderne

Fara indoiala, tehnologiile noi economisesc timp pretios, imbunatatesc activitatea salariatilor si procesele de lucru. Chiar daca aptitudinile si abilitatile personalului sunt esentiale pentru performanta afacerii in industria hoteliera, instrumentele pe care oamenii le folosesc zi de zi joaca un rol imens in usurarea muncii acestora si traducerea actiunilor lor intr-un flux de lucru eficient. Iar una dintre cele mai bune solutii intr-o unitatea de primire turistica o reprezinta utilizarea unui soft de gestiune. Booking rapid si usor, pastrarea istoricului clientilor, check-in imediat, monitorizarea fortei de munca, varianta multilocatie sau rapoarte detaliate sunt unele dintre functiile softului de gestiune Freya Hotel, o optiune perfecta pentru administrarea completa a unitatii. Practic, angajatii au totul intr-un singur program, integrat si centralizat, care le ofera posibilitatea unui control sporit si automatizarea sarcinilor zilnice.

Stabilirea unei strategii pentru desfasurarea activitatii

Chiar daca lucrurile par destul de simple intr-un hotel, in realitate este nevoie de multa organizare pentru cresterea satisfactiei clientilor. In general, o organizatie trebuie sa functioneze ca un tot unitar, in care fiecare persoana are un rol specific. Ei bine, in industria hoteliera, chiar si cele mai mici detalii conteaza cand vine vorba despre serviciile oferite. Un singur lucru neefectuat la timp poate conduce la un feedback negativ din partea oaspetilor si poate afecta chiar imaginea hotelului. De aceea, este important sa fie pusa la punct o strategie pentru organizarea activitatii, stabilirea obiectivelor pe termen scurt, mediu si lung si desemnarea responsabililor pentru implementarea acestora. Un sistem clar de lucru inseamna eficientizarea activitatii angajatilor prin prioritizarea sarcinilor si identificarea actiunilor inutile sau redundante, pentru a fi eliminate.

Dezvoltarea si specializarea angajatilor

De regula, antreprenorii care isi doresc in jurul lor oameni implicati ii trimit la cursuri de specializare si traininguri specifice. Astfel, angajatii capata cunostinte cu ajutorul carora pot fi mai eficienti. De pilda, salariatii instruiti isi duc sarcinile la bun sfarsit intr-un timp mai scurt sau isi dezvolta abilitati noi pentru imbunatatirea deservirii clientilor. In industria ospitalitatii, un serviciu excelent incepe intotdeauna cu trainingul oamenilor care furnizeaza respectivul serviciu. Prin urmare, pentru ca hotelul sa le ofere clientilor o experienta memorabila, este necesara continuitatea activitatii printr-o cultura a serviciului bine facut in randul angajatilor.

Atragerea si mentinerea angajatilor de calitate

Noua realitatea economica a modificat semnificativ structura de personal din industria ospitalitatii. Asadar, focusul este pe calitate si nu pe cantitate. Ce inseamna acest lucru? Daca ai o echipa mai mica poate fi mult mai simplu sa-ti motivezi oamenii sa fie mai eficienti si sa faca performanta. Calitatea angajatilor se va reflecta mai departe in calitatea serviciilor oferite clientilor. De aceea, este mai important ca salariatii sa fie adevarati profesionisti, chiar daca numarul lor nu este foarte ridicat.

 

Oaspetii hotelurilor au devenit mult mai exigenti si selectivi, astfel ca este esential ca acestia sa aiba parte de servicii foarte bune. Eficienta angajatilor se reflecta intr-o mare masura in satisfactia clientilor; de aceea, trebuie sa fie abordate solutii cat mai ingenioase pentru optimizarea modului de lucru si crearea loialitatii fata de brand.

 

Ultimele NOUTATI

Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare
Economie

Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare

today02 Iul. 2025
Cum se va calcula noul impozit pe proprietate - de la 1 ianuarie 2026 se schimba regulile si pentru apartamente, dar si pentru case
Imobiliare

Cum se va calcula noul impozit pe proprietate - de la 1 ianuarie 2026 se schimba regulile si pentru apartamente, dar si pentru case

today02 Iul. 2025
Piata imobiliara, la un pas sa repete criza din 2008. Creditele ipotecare s-au prabusit, romanii nu se mai arunca sa isi cumpere case pe 30 de ani
Imobiliare

Piata imobiliara, la un pas sa repete criza din 2008. Creditele ipotecare s-au prabusit, romanii nu se mai arunca sa isi cumpere case pe 30 de ani

today01 Iul. 2025
Ghid oficial pentru schimbarea furnizorului de energie - documente necesare, pasi de urmat
Ultimele stiri economice

Ghid oficial pentru schimbarea furnizorului de energie - documente necesare, pasi de urmat

today01 Iul. 2025
Case mai ieftine si facturi mai mici. Planul UE pentru locuinte mai accesibile si sustenabile
Imobiliare

Case mai ieftine si facturi mai mici. Planul UE pentru locuinte mai accesibile si sustenabile

today01 Iul. 2025
E posibila reducerea salariului  unui angajat fara acordul acestuia?
Companii

E posibila reducerea salariului unui angajat fara acordul acestuia?

today01 Iul. 2025
Ingrasaminte NPK si dereglarile de nutritie: Cum hranim corect plantele?
Casa si gradina

Ingrasaminte NPK si dereglarile de nutritie: Cum hranim corect plantele?

today01 Iul. 2025
Plafonarea tarifelor pentru politele RCA a fost eliminata. Ce cresteri sunt asteptate
Noutati auto 2025 - stiri din domeniul auto

Plafonarea tarifelor pentru politele RCA a fost eliminata. Ce cresteri sunt asteptate

today01 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x