Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

5 modalitati prin care o companie poate castiga mai multa incredere din partea angajatilor


5 modalitati prin care o companie poate castiga mai multa incredere din partea angajatilor
de la 12 Nov. 2018
5 modalitati prin care o companie poate castiga mai multa incredere din partea angajatilor
Tags: comunicare internarespectarea angajamentelor

Una dintre principalele conditii pentru ca un business sa aiba succes este increderea. Iar cand vorbim despre incredere, nu ne referim doar la cea a partenerilor si clientilor, ci mai ales la increderea pe care angajatii o au in firma pentru care lucreaza. Tocmai aceasta incredere poate determina si calitatea serviciilor oferite de firma si reprezinta si un reper pe piata, atunci cand firma se afla in cautarea unor noi talente de recrutat.


1. Transparenta


Transparentizarea comunicarii, procedurilor, selectiei, promovarii si deciziilor luate de o organizatie poate avea un impact urias in modul in care firma este receptata in rand angajatilor. De la prezentarea detaliata catre angajati a calculului pentru contributiile sociale, pana la modalitatile interne prin care cei ambitiosi pot ajunge sa ocupe, in timp, functii importante de conducere, transparenta se traducere prin incredere in randul angajatilor si in deschiderea acestora de a se vedea pe termen lung in structurile acesteia.


2. Comunicare interna


Este, de asemena, extrem de important ca fiecare firma sa aiba o comunicare interna eficienta, in care toti angajatii sunt pastrati mereu la curent cu ultimele decizii, dezbateri si directii de business luate de firma pentru care lucreaza. Una dintre cele mai simple metode prin care o companie isi poate construi o comunicare interna eficienta este un newsletter corporate saptamanal dedicat angajatilor. Tinerea lor la curent cu toate noutatile din firma contribuie, de asemenea, la increderea pe care o au in firma la care lucreaza.


3. Beneficii


Nu toate beneficiile trebuie sa fie financiare. Fie ca vorbim despre abonamente la sala de sport, reduceri comerciale in anumite magazine, la film, concerte sau teatru, fie ca vorbim despre bonuri de masa, asigurari private de sanatate si cupoane de benzina pentru cei care folosesc masina personala pentru a ajunge in fiecare zi la munca, beneficiile sunt foarte importante pentru a stabili o relatie mai stransa cu angajatii. In acelasi timp, la nivel de business, astfel de beneficii au avantajul de a fi scutite de anumite impozite la stat. Astfel, angajatorul poate rezolva unele dintre problemele cu care angajatii se confrunta lunar, fara sa suporte impozite si mai mari.


4. Respectarea angajamentelor


Un alt pilon extrem de important in stabilirea unei relatii bazate pe incredere intre angajator si angajati il reprezinta respectarea angajamentelor. Fie ca este vorba despre mariri de salarii, bonusuri la intervale regulate sau stabilite in functie de anumite rezultate, respectarea acestor angajamente asumate de firma au rolul de a pastra angajatii buni in cadrul firmei.


5. Dezvoltarea angajatilor


Un angajat nu va avea incredere intr-o firma in care simte ca este exploatat. De aceea este vital, atat pentru viitorul firmei din punct de vedere al resursei umane, dar mai ales din punct de vedere financiar, ca un angajator sa isi pregateasca angajatii sa evolueze constant. Fie prin cursuri de specializare, fie prin workshop-uri, pregatirea angajatilor este un element esential in stabilirea unei relatii bazate pe incredere reciproca si respect intre angajator si cei din firma sa. Angajatii buni vor alege sa ramane in firma, iar astfel business-ul nu va trebui mereu sa caute oameni noi in piata, ca sa umple golurile lasate de cei care pleaca in mod regulat din cauza lipsei de incredere ca actualul loc de munca este cu adevarat serios.


Sursa foto: Shutterstock / Copyright: ASDF_MEDIA




Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016