Adidas: Profitul a crescut, in ton cu actiunile
companiigermaniareebokadidasprofitvenituri
Adidas, al doilea cel mai mare producator de echipamente sportive din lume, a inregistrat un profit mai mare, in ciuda faptului ca vanzarile sale au scazut in primele trei luni ale lui 2013.
Compania germana a precizat ca tot mai multi oameni cumpara produse mai scumpe si de calitate, iar asta se vede in profit, care a crescut cu 6,5%, la 308 milioane euro.
Profitul marginal din vanzari a fost de 50,1% si este pentru a doua oara cand Adidas depaseste pragul de 50 procente.
In Frankfurt, actiunile Adidas au crescut cu 6%.
CEO-ul Adidas, Herbert Hainer, a declarat ca rezultatele au fost impresionante, tinand cont de faptul ca in acelasi trimestru al anului trecut, vanzarile au crescut datorita Jocurilor Olimpice si a campionatelor europene de fotbal.
Un declin al Reebok a afectat vanzarile grupului in T1 2013, care s-au situat la 3,75 miliarde euro, usor sub asteptarile analistilor financiari.
Adidas se straduieste sa mentina brandul Reebok pe val si a incasat o pierdere de 265 milioane euro in 2012, din cauza acestuia.
Reebok a pierdut un contract major in zona fotbalului american, cu NFL. Compania a fost afectata si de un scandal de coruptie, legat de operatiunile sale din India.
Adidas intentioneaza sa impulsioneze vanzarile Reebok in 2013, concentrandu-se asupra echipamentelor de yoga, dans si fitness.
Abalistul DZ Herbert Sturm a spus ca rezultatele Adidas sunt excelente. "Cea mai importanta stire de astazi este ca grupul Adidas reuseste sa obtina rezultate bune chiar si pe o piata dificila", a declarat Sturm.