Afacerile Rio Bucovina au crescut cu 8% in 2013
rio bucovinaproduseportofoliuinvestitiidirector general rio bucovina
Rio Bucovina a inregistrat in cursul anului 2013 triplarea profitabilitatii si o crestere a cifrei de afaceri cu 8% fata de 2012. Anul trecut a reprezentat pentru Rio Bucovina consolidarea pozitiei de lider pe piata din Bucuresti, concomitent cu realizarea investitiilor majore in modernizarea liniei de productie de la fabrica Vatra Dornei si achizitionarea fabricii de la Giurgiu.
Rio Bucovina a inregistrat in 2013 triplarea profitului si majorarea cifrei de afaceri cu 8% fata de anul 2012, desi trendul pietei de apa imbuteliata din Romania in volum a fost unul descendent, inregistrand o scadere cu 4 procente in perioada DJ13-ON13 fata de perioada similara a anului precedent (*calcule bazate pe datele AC Nielsen din Retail Index Service, pentru Total Romania , Copyright A© 2014, The Nielsen Company).
“2013 a semnificat pentru noi inovatie, investitii majore in dezvoltarea, modernizarea si eficientizarea companiei si care s-au concretizat in up-gradarea tehnologica a liniei de productie de la Vatra Dornei, ceea ce reprezinta in mod direct, o dovada a importantei pe care o acordam consumatorilor nostri si tendintelor pietei europene si mondiale. Suntem inovatori pentru ca am fost prima companie care, in 1996, am imbuteliat apa plata in ambalaj tip PET si astazi suntem prima din Romania care a adoptat standardul european de dop 29/25 ce pune bazele realizarii unui amplu program de prevenire a deseurilor din ambalaje.” a declarat Razvan Iancau, Director General Rio Bucovina.
Dezvoltarea companiei continua si in anul 2014, Rio Bucovina avand ca obiectiv consolidarea pozitiei sale pe piata si atingerea unui public tinta cat mai extins. Un semn pozitiv al expansiunii companiei este legat de cresterea capacitatii de imbuteliere in perioada ianuarie- martie 2014, cu 14% mai mare decat in perioada similara din 2013.
Ritmul de crestere al Rio Bucovina va fi sustinut si in 2014 de investitii importante in facilitatile de productie, in eficientizarea distributiei directe si indirecte, precum si in dezvoltarea portofoliului de produse.