Vrei o crestere a conversiilor din contul de PPC? Nu stii ce sa mai faci in contul PPC? Crezi ca este totul bine setat? Ai rezultate bune, dar vrei mai multe? Oare ce ai omis cand ai setat campaniile PPC?
Raspunsul la toate aceste intrebari ti le poate oferi o agentie de marketing online dupa ce realizeaza un audit PPC al tuturor campaniilor sau anunturilor din contul tau de Google Ads sau Facebook Ads.
Un audit PPC se refera la analiza unui cont PPC pentru a determina cum ar putea fi optimizat pentru a obtine o rentabilitate mai buna a investitiei.
Fiecare reclama PPC are ceva de optimizat zilnic, stim asta. Dar chiar daca gestionezi si optimizezi campaniile conform celor mai bune practici, tot ai sanse sa fi pierdut ceva. În plus, lucrurile se schimba rapid, mai ales intr-o astfel de promovare cu plata. Cu siguranta cunosti ca ceea ce a functionat ieri s-ar putea sa nu functioneze astazi.
Auditurile PPC sunt importante, deoarece ajuta persoanele care realizeaza publicitate online platita sa rezolve ineficientele campaniilor PPC. În plus, o agentie de marketing online specializata poate sa gaseasca problemele de care s-ar putea sa nu fii nici macar constient si pot sa iroseasca anumite resurse, precum cele financiare (cheltuieli de promovare, cheltuieli administrative) sau umane (timp petrecut, frustrari etc.).
În urma unui audit PPC o agentie marketing online specializata iti va oferi informatii cu privire la:
1. Notiuni de baza despre cont:
Este configurata urmarirea conversiilor?
Este conectat contul PPC la Google Analytics?
Este bine organizat contul?
2. Campanii:
Sunt setate corect campaniile?
Ce strategii de licitare sunt utilizate si cum pot fi imbunatatite?
Cum sunt organizate campaniile si grupurile de anunturi?
A fost respinsa reclama PPC? Daca da, de ce?
Cum trebuie sa utilizezi anumite anunturi?
3. Cuvinte cheie:
Ce cuvinte cheie sunt vizate? Care este Scorul lor de calitate?
Ce tipuri de potrivire a cuvintelor cheie sunt folosite?
Cat de completa este lista de cuvinte cheie negative?
Ce cuvinte noi ar trebui adaugate?
La toate aceste intrebari si nu numai, vei avea un raspuns, iar tu in final dupa ce realizezi setarile, adaugi anumite cuvinte sau implementezi noi segmentari vei observa cu siguranta o schimbare pozitiva a campaniilor pe care le ai. Plus, ca vei avea o rentabilitate a investitiei mult mai buna.
Daca vrei sa ai cele mai bune solutii pentru afacerea ta, Agentia de marketing online Maximize te poate indruma pentru a avea cele mai bune conversii si iti poate realiza o strategie de marketing online conforma cu afacerea ta.Ultimele NOUTATI
Raport alarmant: majoritatea firmelor de capital privat din Romania nu mai cred in redresarea economica
Inflatia si instabilitatea politica, principalele temeri ale producatorilor romani
Bitcoin stabileste un nou prag istoric: de ce moneda digitala domina din nou piata cripto
Ce este colectarea selectiva a deseurilor si de ce conteaza pentru mediu si societate?
Romania urca in clasamentul avutiei nationale: salt de 4 pozitii pana pe locul 29 in Europa
Partenerii nostri
Incadrarea in munca a persoanelor cu handicap! OBLIGATIILE angajatorilor si amenzile de 50.000 lei
Desfiintarea unor posturi. Procedura, etape, conditii
Dreptul la pensia privata din Pilonul II. Cum, cand si in ce mod se poate retrage suma depusa?
Plata dividende catre o persoana fizica nerezidenta: Ce obligatii fiscale are societatea din Romania
Reglementarea licentelor de transport: Tipuri si acte necesare
Contractul de mandat: Care sunt obligatiile unui administrator
Cum functioneaza tichetele de masa: Ce sunt, cine le emite, ce spune legea
Te-ar putea interesa si
Bitcoin stabileste un nou prag istoric: de ce moneda digitala domina din nou piata cripto
Ce este colectarea selectiva a deseurilor si de ce conteaza pentru mediu si societate?