Vrei o crestere a conversiilor din contul de PPC? Nu stii ce sa mai faci in contul PPC? Crezi ca este totul bine setat? Ai rezultate bune, dar vrei mai multe? Oare ce ai omis cand ai setat campaniile PPC?
Raspunsul la toate aceste intrebari ti le poate oferi o agentie de marketing online dupa ce realizeaza un audit PPC al tuturor campaniilor sau anunturilor din contul tau de Google Ads sau Facebook Ads.
Un audit PPC se refera la analiza unui cont PPC pentru a determina cum ar putea fi optimizat pentru a obtine o rentabilitate mai buna a investitiei.
Fiecare reclama PPC are ceva de optimizat zilnic, stim asta. Dar chiar daca gestionezi si optimizezi campaniile conform celor mai bune practici, tot ai sanse sa fi pierdut ceva. În plus, lucrurile se schimba rapid, mai ales intr-o astfel de promovare cu plata. Cu siguranta cunosti ca ceea ce a functionat ieri s-ar putea sa nu functioneze astazi.
Auditurile PPC sunt importante, deoarece ajuta persoanele care realizeaza publicitate online platita sa rezolve ineficientele campaniilor PPC. În plus, o agentie de marketing online specializata poate sa gaseasca problemele de care s-ar putea sa nu fii nici macar constient si pot sa iroseasca anumite resurse, precum cele financiare (cheltuieli de promovare, cheltuieli administrative) sau umane (timp petrecut, frustrari etc.).
În urma unui audit PPC o agentie marketing online specializata iti va oferi informatii cu privire la:
1. Notiuni de baza despre cont:
Este configurata urmarirea conversiilor?
Este conectat contul PPC la Google Analytics?
Este bine organizat contul?
2. Campanii:
Sunt setate corect campaniile?
Ce strategii de licitare sunt utilizate si cum pot fi imbunatatite?
Cum sunt organizate campaniile si grupurile de anunturi?
A fost respinsa reclama PPC? Daca da, de ce?
Cum trebuie sa utilizezi anumite anunturi?
3. Cuvinte cheie:
Ce cuvinte cheie sunt vizate? Care este Scorul lor de calitate?
Ce tipuri de potrivire a cuvintelor cheie sunt folosite?
Cat de completa este lista de cuvinte cheie negative?
Ce cuvinte noi ar trebui adaugate?
La toate aceste intrebari si nu numai, vei avea un raspuns, iar tu in final dupa ce realizezi setarile, adaugi anumite cuvinte sau implementezi noi segmentari vei observa cu siguranta o schimbare pozitiva a campaniilor pe care le ai. Plus, ca vei avea o rentabilitate a investitiei mult mai buna.
Daca vrei sa ai cele mai bune solutii pentru afacerea ta, Agentia de marketing online Maximize te poate indruma pentru a avea cele mai bune conversii si iti poate realiza o strategie de marketing online conforma cu afacerea ta.Ultimele NOUTATI
2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari
Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari
Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale
7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale
Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%
Analiza Pwc. Rezolvam pe moment criza bugetara, dar iesim din cercul vicios al cheltuielilor marite care atrag cresteri de taxe?
Partenerii nostri
Declaratia 216: Cine are obligatia si pana cand se depune in 2025
TOP 3 prioritati pentru contabili in luna iulie 2025 [INFOGRAFIC]
Evaziunea fiscala - o amenintare la securitatea nationala: ce este si cum se sanctioneaza
Tichete de 50 lei pe luna pentru facturile la curent: cine beneficiaza si cum te inscrii
Te-ar putea interesa si
Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale
7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale