Vrei o crestere a conversiilor din contul de PPC? Nu stii ce sa mai faci in contul PPC? Crezi ca este totul bine setat? Ai rezultate bune, dar vrei mai multe? Oare ce ai omis cand ai setat campaniile PPC?
Raspunsul la toate aceste intrebari ti le poate oferi o agentie de marketing online dupa ce realizeaza un audit PPC al tuturor campaniilor sau anunturilor din contul tau de Google Ads sau Facebook Ads.
Un audit PPC se refera la analiza unui cont PPC pentru a determina cum ar putea fi optimizat pentru a obtine o rentabilitate mai buna a investitiei.
Fiecare reclama PPC are ceva de optimizat zilnic, stim asta. Dar chiar daca gestionezi si optimizezi campaniile conform celor mai bune practici, tot ai sanse sa fi pierdut ceva. În plus, lucrurile se schimba rapid, mai ales intr-o astfel de promovare cu plata. Cu siguranta cunosti ca ceea ce a functionat ieri s-ar putea sa nu functioneze astazi.
Auditurile PPC sunt importante, deoarece ajuta persoanele care realizeaza publicitate online platita sa rezolve ineficientele campaniilor PPC. În plus, o agentie de marketing online specializata poate sa gaseasca problemele de care s-ar putea sa nu fii nici macar constient si pot sa iroseasca anumite resurse, precum cele financiare (cheltuieli de promovare, cheltuieli administrative) sau umane (timp petrecut, frustrari etc.).
În urma unui audit PPC o agentie marketing online specializata iti va oferi informatii cu privire la:
1. Notiuni de baza despre cont:
Este configurata urmarirea conversiilor?
Este conectat contul PPC la Google Analytics?
Este bine organizat contul?
2. Campanii:
Sunt setate corect campaniile?
Ce strategii de licitare sunt utilizate si cum pot fi imbunatatite?
Cum sunt organizate campaniile si grupurile de anunturi?
A fost respinsa reclama PPC? Daca da, de ce?
Cum trebuie sa utilizezi anumite anunturi?
3. Cuvinte cheie:
Ce cuvinte cheie sunt vizate? Care este Scorul lor de calitate?
Ce tipuri de potrivire a cuvintelor cheie sunt folosite?
Cat de completa este lista de cuvinte cheie negative?
Ce cuvinte noi ar trebui adaugate?
La toate aceste intrebari si nu numai, vei avea un raspuns, iar tu in final dupa ce realizezi setarile, adaugi anumite cuvinte sau implementezi noi segmentari vei observa cu siguranta o schimbare pozitiva a campaniilor pe care le ai. Plus, ca vei avea o rentabilitate a investitiei mult mai buna.
Daca vrei sa ai cele mai bune solutii pentru afacerea ta, Agentia de marketing online Maximize te poate indruma pentru a avea cele mai bune conversii si iti poate realiza o strategie de marketing online conforma cu afacerea ta.Ultimele NOUTATI
Secretele freelancingului de succes: cum poti sa faci bani online fara experienta anterioara
Premiile Comertului Online Romanesc acordate in cadrul editiei de 19 ani a Galei Premiilor eCommerce
Nu ai bani de chirie? Iata cum poti negocia cu proprietarul, desi ai contract deja semnat
4 mari greseli pe care le fac toti oamenii saraci cand vine vorba de bani – si cum sa le eviti!
Cum sa platesti cu 50% mai putin la intretinere in aceasta iarna. Furnizorii nu vor sa stii cum!
Partenerii nostri
Documente necesare pentru decontarea diurnei si a cheltuielilor de transport si cazare
Concediere pentru inaptitudine medicala - PROCEDURA explicata de specialisti
Ministrul Muncii: Reducerea deficitului de forta de munca este prioritara
Incasare in numerar PFA: este obligata sa achizitioneze casa de marcat?
[INFOGRAFIC] PFA in sistem real vs. PFA la norma de venit: ce taxe si impozite datoreaza in 2024
Reevaluarea imobilizarilor corporale: GHID complet de teorie si practica
Somajul tehnic, ca solutie pentru reducerea costurilor: ce trebuie sa stii
Adeverinta vechime in munca MODEL
Demisie dupa prima zi la locul de munca. "Suntem obligati sa-i platim persoanei ziua respectiva?"
Te-ar putea interesa si
Nu ai bani de chirie? Iata cum poti negocia cu proprietarul, desi ai contract deja semnat
4 mari greseli pe care le fac toti oamenii saraci cand vine vorba de bani – si cum sa le eviti!