Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Autostrada Transilvania: Povestea continua fara Bechtel


Autostrada Transilvania: Povestea continua fara Bechtel
de la 14 Mar. 2013
Autostrada Transilvania: Povestea continua fara Bechtel
Tags: foto: sxc.hubechtelautostrada transilvaniadan sova

Negocierile cu Bechtel pentru incetarea contractului ar urma sa se incheie pe 30 aprilie. Alti trei mari constructori asteapta sa finalizeze Autostrada Transilvania, a afirmat ministrul Dan Sova.


Pe data de 30 aprilie se vor finaliza negocierile cu Bechtel pentru incetarea contractului de construire a Autostrazii Transilvania.

Alti investitori sunt interesati sa preia acest proiect, a afirmat Dan Sova, ministru delegat pentru Proiecte de Infrastructură de Interes National si Investitii Straine, intr-un interviu acordat Agerpres.

Concluziile fiecarei parti vor fi prezentate Guvernului, iar acesta va decide cum se va proceda in continuare.

Dan Sova nu exclude insa o intelegere amiabila cu compania americana. Guvernul va dori organizeze o licitatie pentru a angaja o firma de paza care sa aiba grija de materialele de constructii depozitate si de o companie care sa se ocupe cu intretinerea autostrazii deja construite.

Sova a dat asigurari ca statul va asigura conservarea si paza pana cand va fi gasit un nou constructor. Ministrul a subliniat faptul ca pe tronsonul de autostrada Brasov - Tg. Mures de pe autostrada Transilvania nu s-a facut absolut nimic.

Sova a subliniat ca exista posibilitatea ca partea existenta din Autostrada Transilvania sa fie legata de Coridorul IV prin tronsonul Sebes - Turda, care poate fi finantat cu bani europeni.

Recent, la audierile comisiilor parlamentare de specialitate, Sova a declarat ca autostrada Transilvania nu poate fi dusa la bun sfarsit din fonduri bugetare.



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016