Cargus integreaza in serviciile sale tehnologia CTI. Ce presupune aceasta

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cargus integreaza in serviciile sale tehnologia CTI. Ce presupune aceasta Cargus integreaza in serviciile sale tehnologia CTI. Ce presupune aceasta
de Manager.ro la 19 Apr. 2014
Urmareste-ne pe Google News
cargusserviciitelefoniecticall centerexpedierinon-stop

Compania de curierat a integrat in serviciile sale de contact center tehnologia CTI, reducand astfel timpul pe care clientii sai il petrec intr-o convorbire telefonica.

Contact center-ul Cargus permite totodata aflarea statusului expedierilor de catre clienti printr-un serviciu telefonic „self-service” disponibil non-stop, introdus in premiera de o companie de curierat din Romania
 
Serviciile de relatii cu clientii oferite de Cargus au adus companiei patru premii la cea mai recenta editie a Romanian Contact Center Awards.
 
Cargus, una dintre cele mai mari companii de pe piata de curierat intern din Romania, anunta implementarea a doua noi tehnologii apartinand zonei de relatii cu clientii, Computer Telephony Integration (CTI) si Interactive Voice Response (IVR), continuand astfel eforturile de a oferi cele mai bune servicii de relatii cu clientii de pe piata de curierat.
 
Tehnologia CTI permite interactiunea dintre telefonul apelantului si contact center pentru a realiza o identificare automata a clientului, istoricul acestuia, precum si detalii despre livrarile in curs de finalizare. Cargus estimeaza ca aceasta integrare va eficientiza cu 10% interactiunea client-contact center, reducand astfel timpul pe care un client il petrece pentru a afla detalii despre livrarile sale.
 
"Noi credem ca timpul economisit inseamna timp castigat. Clientii Cargus au nevoie de rezolvari rapide pentru o paleta larga de situatii, iar identificarea automata a istoricului este o modalitate pentru a trece rapid la generarea de informatii si solutii. Tehnologia CTI ne ajuta sa facem acest lucru si este insotita in oferta noastra de o alta imbunatatire a serviciilor de <customer care>, Interactive Voice Response, o premiera pentru industria de curierat din Romania", a spus Anda Bucsan, Customer Service Director Cargus, explica beneficiile noilor tehnologii integrate Cargus.
 
Interactive Voice Response (IVR) va permite clientilor Cargus sa verifice telefonic statusul expedierilor in regim non-stop printr-un serviciu de voce “self service”. Acestia vor avea o vizibilitate nelimitata asupra livrarilor indiferent de ora, utilizand numarul documentului de transport direct pe tastatura telefonului. Cargus devine astfel prima companie de curierat domestic din Romania care ofera un asemenea serviciu clientilor sai, informeaza comunicatul de presa al Cargus. 

Ultimele NOUTATI

Salariul mai mare se obtine la interviu, nu dupa angajare! Sfaturi de la experti HR pentru negocieri in timpul interviului
Companii

Salariul mai mare se obtine la interviu, nu dupa angajare! Sfaturi de la experti HR pentru negocieri in timpul interviului

today05 Iul. 2025
Impactul majorarii TVA pentru HoReCa - se anunta falimente in lant
Economie

Impactul majorarii TVA pentru HoReCa - se anunta falimente in lant

today05 Iul. 2025
Pulsul industriei IT din Romania - cand toata Europa concedia masiv, Romania facea angajari. Nici azi nu o ducem mai rau
Companii

Pulsul industriei IT din Romania - cand toata Europa concedia masiv, Romania facea angajari. Nici azi nu o ducem mai rau

today05 Iul. 2025
Japonia se pregateste sa fie lovita de o serie de cutremure puternice  Autoritatile avertizeaza populatia sa nu creada zvonurile apocaliptice
Economie

Japonia se pregateste sa fie lovita de o serie de cutremure puternice Autoritatile avertizeaza populatia sa nu creada zvonurile apocaliptice

today05 Iul. 2025
Patronatele avertizeaza: Pana in toamna puterea de cumparare va scadea cu pana la 40%, preturile vor creste cu pana la 10% din cauza majorarii TVA
Economie

Patronatele avertizeaza: Pana in toamna puterea de cumparare va scadea cu pana la 40%, preturile vor creste cu pana la 10% din cauza majorarii TVA

today05 Iul. 2025
Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor
Ultimele stiri economice

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor

today04 Iul. 2025
2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari
Companii

2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari

today04 Iul. 2025
Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari
Companii

Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari

today04 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x