Cati bani poate aduce umbra pentru un producator de usi de garaj: 500.000 de euro in primul an
mca grupcopertineusi de garaj
MCA Grup Romania, producator local de usi de garaj si rulouri exterioare, se extinde pe piaţa solutiilor de umbrire cu o gama variata de copertine, pergole si umbrare.
Acestea sunt destinate atat clientilor rezidentiali, cat si celor din zona comerciala, potrivit unui comunicat de presa.
Producatorul e cunoscut in piata pentru rulourile exterioare denumite „termo-storuri” - marca inregistrata a MCA, avand o cota de piata de 15%.
Compania isi propune sa obtina 500.000 de euro din noua gama de solutii de umbrire in primul an de la lansare, a declarat Ciprian Oprea, directorul MCA Grup.
„Livram copertine si pergole oriunde in Romania, avand avantajul unei retele solide de distributie. Analizam si potentialul exporturilor in Franta si Italia, zone unde pietele sunt mai mari, nivelul de trai e mai ridicat, iar sezonul cald este mai lung”, a spus Oprea.
Cea mai ceruta copertina pe piata locala este MONACO, un model cu arc si lant in bratele retractabile.
Afacerile MCA Grup Romania s-au mentinut in primul semestru al anului curent la un nivel similar cu aceeasi perioada din 2012, respectiv 2,8 milioane de euro, pe o piata nationala in declin.
MCA Grup a incheiat anul 2012 cu afaceri de 8,2 milioane de euro, iar pentru 2013 tinteste un rezultat de 8-9 milioane de euro.
Producatorul cu o experienta de 15 ani exporta regulat in opt state europene, precum Belgia, Franta, Italia, Austria, Serbia, Bulgaria sau Moldova, avand in Romania cea mai mare fabrica de usi sectionale din Europa de Est, cu o productie de 10.000 unitati (usi sectionale) anual.
Foto: MCA Grup.