Ce beneficii trebuie sa le aduca biroul modern angajatilor

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Ce beneficii trebuie sa le aduca biroul modern angajatilor
Ce beneficii trebuie sa le aduca biroul modern angajatilor
de Redactia Manager la 04 Mar. 2022
Urmareste-ne pe Google News
immune building standardreducerea stresuluiflexibilitate

Lumea s-a schimbat in ultimii ani, iar asteptarile si perceptia oamenilor despre locul in care isi desfasoara activitatea nu mai sunt nici ele la fel. Biroul modern trebuie sa le ofere angajatilor beneficii care sa le sustina activitatea si evolutia. In spatiile de lucru ale prezentului si viitorului se pune accent mai mult ca niciodata pe efectele asupra bunastarii, productivitatii si incurajarii creativitatii. Descopera in acest articol cele mai importante aspecte. 

 

Reducerea stresului si anxietatii prin masuri sanita?re

In noua normalitate, unul dintre marile motive de ingrijorare ale oamenilor este reprezentat de riscurile de sanatate la care se expun atunci cand se afla in spatii aglomerate. Prin urmare, biroul modern trebuie sa devina o zona sanatoasa, care sa le ofere angajatilor siguranta si sa-i ajute sa scape de stresul si anxietatea provocate de pandemie. Acest lucru a devenit posibil datorita certificarii IMMUNE Building Standard™, dezvoltata de antreprenorul roman Liviu Tudor si implementata in mai multe cladiri de birouri din lume.  


Standardul IMMUNE™ aduce nu mai putin de 135 de masuri sanitare, ingineresti, arhitecturale si operationale, cu ajutorul carora siguranta sanitara a spatiilor de lucru poate fi monitorizata si ajustata in timp real. Recomandarile includ sisteme pentru purificarea aerului si dezinfectarea suprafetelor, sisteme de dezinfectie si de purificare UV a aerului, in lift si in casa liftului, precum si tehnologii de purificare a apei.

Creativitate, colaborare, comunicare

Cei trei C - creativitate, colaborare, comunicare - reprezinta setul de valori pe care orice organizatie face eforturi pentru a-l implementa in cadrul echipelor. Pe langa cerintele sanitare, biroul modern va trebui sa indeplineasca si criterii care sa incurajeze productivitatea in randul angajatilor. Prin urmare, tot mai importante au devenit facilitatile oferite de spatiile de lucru, care sa-i faca pe oameni sa se simta chiar mai bine decat la ei acasa.


Spre exemplu, birourile amenajate in stil cafenea sau restaurant imbina atmosfera relaxanta cu cea dintr-un spatiu de lucru clasic si sunt foarte apreciate de angajati. De asemenea, salile de sedinte de dimensiuni reduse - destinate sesiunilor de brainstorming, cabinele telefonice - care sa asigure intimitatea din timpul convorbirilor, colturile de liniste, spatiile verzi din preajma cladirilor de birouri sunt alte cateva zone de lucru extrem de importante atat pentru coeziunea echipelor, cat si pentru cultura organizationala. 

Varietate si flexibilitate

Nu in ultimul rand, biroul modern trebuie sa le ofere angajatilor varietate si flexibilitate. Sunt doua beneficii care vor contribui la starea de bine si la productivitatea echipelor. In contextul in care munca hibrida - partial de acasa, partial de la birou - este noul sistem de lucru, spatiile de coworking, in care mai multe companii isi desfasoara activitatea la un loc, sunt si vor ramane o optiune populara. Acestea asigura o flexibilitate mai mare a muncii si costuri mai scazute pentru organizatii. 


Birourile-satelit, aflate in diferite zone ale oraselor, vor raspunde si ele nevoii angajatilor de a se deplasa pe distante mult mai scurte intre casa si serviciu. De asemenea, birourile virtuale vor ajuta afacerile si angajatii sa isi desfasoare activitatea remote si, in acelasi timp, sa beneficieze de avantajele unui spatiu de lucru clasic, precum accesul la sali de sedinta pentru intalniri oficiale, o adresa de corespondenta la o locatie premium si multe alte servicii. 


Asadar, biroul modern se va axa mai mult pe nevoile angajatilor. Reducerea stresului si anxietatii prin implementarea de masuri sanitare, spatiile de lucru care sa incurajeze creativitatea, colaborarea si comunicarea, precum si optiunile multiple reprezinta cele mai bune solutii nu doar pentru contextul actual, ci si pentru provocarile viitorului. 


Sursa foto: Unsplash.com/Campaign Creators

 

Ultimele NOUTATI

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor
Ultimele stiri economice

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor

today04 Iul. 2025
2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari
Companii

2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari

today04 Iul. 2025
Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari
Companii

Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari

today04 Iul. 2025
Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale
Economie

Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale

today04 Iul. 2025
7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale
Economie

7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale

today04 Iul. 2025
Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%
Companii

Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%

today04 Iul. 2025
Analiza Pwc. Rezolvam pe moment criza bugetara, dar iesim din cercul vicios al cheltuielilor marite care atrag cresteri de taxe?
Economie

Analiza Pwc. Rezolvam pe moment criza bugetara, dar iesim din cercul vicios al cheltuielilor marite care atrag cresteri de taxe?

today04 Iul. 2025
Revolutie in sanatate: Guvernul vrea mai multi contribuabili si taie scutirile la CASS. Cine nu va mai fi asigurat?
Ultima ora

Revolutie in sanatate: Guvernul vrea mai multi contribuabili si taie scutirile la CASS. Cine nu va mai fi asigurat?

today04 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x