Iata cateva metode inedite care pot ajuta sa iti consolidezi imaginea firmei, brandul sau evenimentul pe care il organizezi.
Flyerele continua sa fie printre cele mai utilizate instrumente de promovare ale unui eveniment sau a unei oferte. Impactul ridicat al acestora se datoreaza faptului ca sunt usor de inteles. Mesajele simple transmise prin acestea sunt accesibile deopotriva varstnicilor, care folosesc ceva mai rar sistemele tehnologice moderne, cat si tinerilor obisnuiti cu astfel de instrumente. Flyerele comunica doar elementele esentiale prin metode atractive. Pentru ca impactul acestora sa fie maxim este important ca designul sa fie unul placut si calitatea hartiei folosita buna.
O solutie tot mai apreciata, care creste reputatia si face cunoscuta o marca sau un serviciu este cea de colantare a autoturismului. Foliile personalizate folosite nu doar ca imbunatatesc aspectul autoturismelor ci si atrag priviri si starnesc curiozitatea celor din jur. Pentru ca aceasta metoda sa aiba un impact ridicat este important ca mesajele inscriptionate sa fie precise si scurte. Numerele de telefon sau alte informatii importante trebuie marcate prin culori contrastante si caractere mari, in acest fel creste gradul de vizibilitate. Daca ai un business care ofera servicii locale, colantarea autoturismului este o solutie foarte practica, intrucat masina cu care te deplasezi poate fi vazuta de un numar foarte mare de oameni, multi dintre acestia fiind interesati de serviciile pe care le oferi. Dealtfel a folosi un autoturism personalizat este si o marca distincta care te va ajuta sa fi reperat cu usurinta in orice conditii.
Integrarea de steaguri publicitare personalizate in campania de marketing este o idee extrem de indrazneata, cu grad de eficienta ridicat. Cand doresti sa te faci cunoscut este important sa utilizezi si solutiile mai putin conventionale ca mesaje imprimate pe steaguri situate la inaltime. Aceste instrumente sunt usor de remarcat, iar un mesaj bine creat face ca reclama sa isi atinga scopul.
Pentru ca steagurile personalizate sa aiba impact maxim este important sa folosesti produse de calitate, materialele promotionale de calitate indoielnica pot avea efecte opuse. Pentru ca sunt expuse in afara, este important ca materiale folosite sa fie rezistente la actiunea radiatiilor UV. De asemenea este indicat sa optezi pentru modele in culori vii, care capteaza mai usor atentia decat cele neutre.
Afisele cu oferte/servicii promotionale continua sa impresioneze trecatorii. Deci expunerea acestor materiale pe panourile special amenajate nu doar ca iti completeaza campania de branding, dar ofera informatii esentiale cu privire la tipul serviciilor oferite sau a promotiilor lansate. Afisele de dimensiuni generoase, bine create, aduc un plus imaginii firmei. Este important insa sa acorzi atentie detaliilor pentru ca mesajul transmis sa fie pozitiv. Toate aspectele sunt importante intr-o campanie de branding, de la calitatea hartiei folosita, la calitatea printului si caracteristicile mesajului.
Un afis de impact este viu colorat, are un logo bine conturat, mesaj scurt si direct, dar si informatii de contact bine plasate.
Tricourile, sepcile, brelocurile si pixurile personalizate continua sa fie extrem de apreciate de romani, indiferent de varsta. Aceste obiecte sunt practice, deci sunt folosite. Un logo corect integrat poate face mai mult decat o mie de cuvinte, de aceea aceste obiecte au impact ridicat si sunt nelipsite in campaniile publicitare.
Ultimele NOUTATI
Secretul din spatele podelelor care rezista 25 de ani fara sa se deterioreze
Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren
Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului
Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii
Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente
Partenerii nostri
Elemente noi care se introduc OBLIGATORIU in REGES ONLINE. Atentie la prevederile legale!
Instruirea SSM la continuarea activitatii dupa pensionare - reglementari cheie
Amortizare apartament fara justificare economica: Ce a decis ANAF intr-un caz concret
Masuri fiscale aplicabile din 1 august 2025 si 1 ianuarie 2026: Ce pregateste Guvernul Bolojan
Evaziunea fiscala - o amenintare la securitatea nationala: ce este si cum se sanctioneaza
Tichete de 50 lei pe luna pentru facturile la curent: cine beneficiaza si cum te inscrii
Te-ar putea interesa si
Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului
Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii