Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Coca-Cola Romania castiga 2 premii la Romanian Effie Awards 2014


Coca-Cola Romania castiga 2 premii la Romanian Effie Awards 2014
de la 17 Iun. 2014
Coca-Cola Romania castiga 2 premii la Romanian Effie Awards 2014
Tags: coca-colapremiipublicitatemarketingmccann prcampanii sociale

Coca-Cola Romania a castigat Silver si Bronze la Romanian Effie Awards 2014 pentru campania Coca-Cola de Live Tweets #Haisamancamimpreuna si campania Dorna "Grija pentru copii", dezvoltate de McCann Bucuresti.


La gala de premiere a premiilor Effie 2014 de luni seara, brandul Coca-Cola a obtinut Silver la categoria Media Innovation pentru campania de Live Tweets #Haisamancamimpreuna, in timp ce campania “Grija pentru copii”, creata de Dorna impreuna cu Asociatia Salvati Copiii, a fost premiata cu Bronze la categoria CSR.

„Premiile castigate la Effie Awards ne demonstreaza, inca o data, ca ideile curajoase si creative construiesc campanii eficiente. Dorim sa multumim echipelor alaturi de care lucram fiecare proiect: datorita pasiunii si implicarii lor, rezultate campaniilor noastre sunt recunoscute si premiate”, declara Nicoleta Eftimiu, Marketing Manager Coca-Cola Romania si Moldova.

#Haisamancamimpreuna este prima campanie de Live Tweets dezvoltata in Romania, pornita de la informatia potrivit careia 6 din 10 romani obisnuiesc sa manance singuri in fata televizorului. Pentru a determina consumatorii sa redescopere bucuria meselor alaturi de cei dragi, echipa Coca-Cola Romania a dezvoltat un concept de TVC cu totul inedit, fiind pentru prima data cand mesajele postate de consumatori pe Twitter au fost integrate intr-un spot publicitar. Astfel, cele mai inspirate invitatii la masa au trecut dincolo de mediul online, ajungand pe TV. Campania a avut ecou si in offline, materializandu-se intr-o Caravana, care a oprit in marile orase din Romania pentru a invita consumatorii sa ia pauza de masa alaturi de cei dragi.

In 2013, campania a fost premiata la Festivalului de publicitate Golden Drum, unde a castigat un Golden Drum la categoria Direct campaigns.
Case study-ul este disponibil la linkul: https://www.youtube.com/watch?v=5q0DqfNmNDA

Echipele care au lucrat pentru campania Live Tweets #Haisamancamimpreuna:

Echipa Coca-Cola Romania: Nicoleta Eftimiu - Marketing Manager; Anca Nastase - Marketing Activation Manager, Miruna Smeureanu – Director de Comunicare, Giulia Burlui – Media Manager.

Echipa McCann: Creative Partner: Adrian Botan; Executive Creative Director: Nir Refuah, Creative Director: Catalin Dobre, Ioana Filip, Adrian Preda; Art Director: Lia Bira, Florin Ciobanu, Vlad Macarie, Bogdan Dinu, Copywriter: Mihaela Coman, Maria Nazdravan, Oana Gheorghe, Account Director/ Manager - Ionela Buta, Matei Goncea, Laura Aldea, Amalia Jakab, Iulia Popescu; Alina Marin, Planning Director: Victor Croitoru; Group Account Director: Sandina Vlad; Media Manager: Corina Mocanu; Digital Planner: Luminita Visu; PR Account Director: Lavinia Chican; PR Account Manager: Ana Nila, Alina Croitoru, Mihaela Dumitrascu, Ludmila Tones.

Campania “Grija pentru copii”, dezvoltata de Dorna si Asociatia Salvati Copiii are ca scop prevenirea cauzelor nasterilor premature cat si ingrijirea corespunzatoare a nou nascutilor prematur prin dotarea cu echipamente de specialitate a cat mai multor maternitati din Romania.

In cadrul campaniei, 15 maternitati din 13 orase din tara au primit, in total, 92 de echipamente medicale pentru ingrijirea copiilor nascuti prematur. Campania “Grija pentru copii” a fost sustinuta de un plan integrat de comunicare, cu componente de TV, print, in-store, OOH, digital si PR, menite sa atraga atentia publicului asupra problemei copiilor nascuti prematur. Platforma digitala www.grijapentrucopii.ro a functionat ca un agregator de informatii despre problema prematuritatii in Romania, materiale informative si modalitati alternative prin care oamenii se puteau implica direct in campanie. Campania “Grija pentru copii” continua sa ajute la ingrijirea copiilor nascuti prematur si in 2014, prin dotarea maternitatilor din Romania cu echipamente medicale de specialitate. 

Echipa Coca-Cola Romania: Nicoleta Eftimiu - Margeting Manager, Raluca Vlad - Marketing Activation Manager Water, Miruna Smeureanu – Director de Comunicare, Mihaela Nita - Government Relations & Public Affairs Manager, Giulia Burlui – Media Manager.

Echipa Coca-Cola Hellenic: Natalia Stroe – Marketing & Development Manager; Gabriela Galatanu – Marketing Manager NCB; Codruta Iovanas – CSR, Media & Local Government Relations Coordinator.

Echipa McCann: Creative Partner: Adrian Botan; Executive Creative Director: Nir Refuah, Creative Director: Catalin Dobre, Group Creative Director: Ioana Filip; Art Director: Alin Sirbu, Florin Ciobanu, Copywriter: Ioana Zamfir, Maria Nazdravan, Client Service Director: Dana Hogea, Account management: Cristian Calinescu, Matei Goncea, Elena Holban;  Digital & social media strategist: Oana Nedelea; Media Planning Director: Victor Croitoru; Media Group Account Director: Sandina Vlad; Media Manager: Corina Mocanu; Digital Planner: Luminita Visu; PR Account Director: Lavinia Chican; PR Account Manager: Emilia Florea.



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016