Concerte de 256.000 de euro pentru promovarea brandului turistic
hellvigbrand turisticconcert lady gaga
Ministrul turismului, Eduard Hellvig, a declarat ca institutia pe care o conduce a alocat, din fonduri europene, 256.000 de euro pentru promovarea brandului turistic al Romaniei prin trei concerte organizate la Bucuresti.
Ministrul a aratat ca, anul trecut, planul de actiune pentru promovarea brandului turistic prevedea alocarea a 75 de milioane de euro din fonduri europene nerambursabile.
Promovarea consta in organizarea de spectacole, participarea la targuri si evenimente outdoor.
Potrivit lui Hellvig, in ceea ce priveste concertul de astazi al lui Lady Gaga, pe 8 decembrie 2011, a fost depusa o solicitare de finantare din partea firmei organizatoare, in valoare de 600.000 de euro.
"Intre 8 decembrie 2011 si 28 mai 2012, consultantul angajat de MDRT a analizat solicitarea si, in 29 mai, a realizat un referat de finantare pentru BestFest si concertele Lady Gaga si Red Hot Chilli Peppers.
Suma a ajuns la 256.000 de euro pentru cele trei evenimente, dintre care 93.000 de euro pentru evenimentul de astazi", a declarat Hellvig, citat de Agerpres.
Daca Ministerul ar fi retras finantarea pentru cele trei evenimente, ar fi avut de suferit imaginea Romaniei in lume.
Hellvig a adaugat ca plata efectiva a sumelor catre organizatorul concertului Lady Gaga se va face dupa o analiza riguroasa a prevederilor contractuale.
Ministrul a precizat ca institutia pe care o conduce nu finanteaza din bani publici organizarea de evenimente ci doar aloca bani pentru promovarea brandului turistic.