De ce sa folosesti un CRM?
Cu ajutorul unui soft CRM, toate informatiile sunt centrate pe client, intrucat ajung la toti reprezentantii din companie, indiferent de ce departament apartin. Un CRM iti arata care sunt clientii tai, ce doresc acestia, cum au ajuns acestia la tine si modul in care vei interactiona pe parcursul colaborarii.
Obiectivul unui CRM
Obiectivul unui CRM este de a asigura suport clientilor companiei tale, oferind servicii superioare de calitate in fiecare etapa de lucru, deoarece scopul acestuia este de a imbunatati calitatea muncii.
Cum actioneaza un CRM?
Un soft CRM, analizeaza si colecteaza, coreland toate datele despre clienti, softul CRM ofera o interfata ce permite utilizatorilor sa aiba acces la date, acest lucru le permite sa inteleaga punctual fiecare contact construind in acest fel baza unei relatii armonioase, solida si de lunga durata cu toti clientii.
Un soft de tip CRM este folosit pentru a gestiona relatiile cu clientii si interactiunile de vanzari. Pentru multi, un sistem CRM functioneaza ca un instrument de automatizare a vanzarilor, dar acesta reprezinta mult mai mult, include marketing, servicii pentru clienti, vanzari, management intern, etc. Este solutia care va ajuta sa vindeti mai mult, sa imbunatatiti experienta clientilor si sa sporiti fidelitatea si pastrarea clientilor. Sistemele CRM sunt clasificate in mod diferit, datorita profunzimii nevoilor intreprinderilor, nevoile fiind diferite de la o companie la alta, chiar daca se afla in aceeasi industrie sau regiune geografica.
Vanzarea este un proces de colaborare iar acest lucru inseamna ca echipa dumneavoastra de marketing si echipa de vanzari trebuie sa comunice cat mai eficient astfel incat totul sa functioneze pentru a incheia tranzactii cat mai bune. Un CRM ofera fiecarui departament o imagine mai clara a nevoilor si asteptarilor clientilor in baza unor rapoarte de activitate inregistrate in platforma.
Pentru a oferi experiente diferentiate de servicii pentru clienti, trebuie sa fiti atent la nevolie acestora si sa gestionati intregul parcurs al colaborarii cat mai transparent si profesional. Sistemele de management al relatiilor cu clientii permit tuturor vanzatorilor sa partajeze comenzi, sa inregistreze tranzactii, sa creeze oferte, sa colaboreze si sa livreze rezultatele asteptate de catre client.
Daca anumite aspect inca sunt neclare, viziteaza pagina celor de la MEFI CRM si afla mai multe despre ce este un CRM si completeaza formularul de contact cu datele tale. Un reprezentant al platformei te va contacta ajutandu-te sa-ti clarifici indoielile si iti va oferi informatii suplimentare cu privire la implementarea platformei MEFI CRM in compania ta.
Testeaza gratuit platforma MEFI CRM!
Ultimele NOUTATI
Motive mai putin evidente pentru care instanta de judecata poate anula o concediere disciplinara
1 Mai muncitoresc: De la mitinguri fortate la gratare clandestine - cum se sarbatorea Ziua Muncii in vechiul regim
Chinezii au planuri incredibile! Incep rapid sa construiasca 10 noi reactoare nucleare, investitie de 27 de miliarde de dolari
Partenerii nostri
Evolutia conceptului de brand de angajator - diferente si alte tipuri de branding
[MODEL] Instalator ventilare si aer conditionat - cod COR 712606
Vouchere de vacanta 2025: conditii acordare si tratament fiscal
Falsul in declaratii: Ce spune legea si cum te poate afecta
Ghidul alegatorului din strainatate pentru Alegerile Prezidentiale 2025
Actul constitutiv in Romania: Cum se redacteaza si se depune corect
Te-ar putea interesa si