Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Dan Sova: Autostrada Transilvania nu poate fi finalizata din resurse bugetare


Dan Sova: Autostrada Transilvania nu poate fi finalizata din resurse bugetare
de la 28 Ian. 2013
Dan Sova: Autostrada Transilvania nu poate fi finalizata din resurse bugetare
Tags: autostrada transilvaniaautostrazi romaniadan sovabugetinvestitiiconcesiuneparteneriat public privat

La audierile comisiilor parlamentare de specialitate, Dan Sova, ministrul delegat pentru proiecte de infrastructura de interes national si investitii straine, a declarat ca autostrada Transilvania nu paote fi dusa la bun sfarsit din fondurile bugetare, informeaza Agerpres.


Ministrul a adaugat faptul ca, in prezent, daca exista cineva care poate gasi finantare pentru concesiunea acestei autostrazi, exista deschidere totala. Astfel el incurajeaza finalizarea autostrazii prin concesiuni sau parteneriat public privat.
 
"Bugetam datorii de 46 milioane de euro pentru Bechtel. Autostrada Transilvania nu poate fi finalizata din resurse bugetare. Este mult prea scumpa. Singura solutie pe care o avem este cu parteneri externi pentru a o face in parteneriat public privat sau concesiune. Alta solutie nu exista. Daca cineva paote gasi finantare pentru concesiunea acelei autostrazi, exista deschidere totala. Ea va fi luata si data in concesiune sau partenerier public privat. Din datele bugetare pe care le avem, va fi dificil."
 
Potrivit datelor Ministerului Finantelor Publice (MFP), bugetul alocat Companiei Nationale de Autostrzi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) pentru anul 2013 este de sapte miliarde de lei. Din aceasta suma 5,2 miliarde de lei sunt alocate special pentru cheltuieli de capital. Oficialii MFP spun ca investitiile vor fi prioritizate, iar proiectele care pot fi finantate pe fonduri europene vor fi "mutate" pe bani europeni.





Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016