Ea este romanca de 27 de ani care face comert in Dubai, Malta si Franta pe zeci de mii de euro

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Ea este romanca de 27 de ani care face comert in Dubai, Malta si Franta pe zeci de mii de euro
Ea este romanca de 27 de ani care face comert in Dubai, Malta si Franta pe zeci de mii de euro
de Magda Florea la 06 Feb. 2018
Urmareste-ne pe Google News
claudia tecuceanumaestosobrand romanescgenti maestosoafaceri de succes

Claudia Tecuceanu a reusit sa-si construiasca un brand de succes la nivel international, datorita pasiunii pentru arhitectura si formele geometrice. Afacerea a fost atat de prospera, incat si-a amortizat investitia imediat si a intrat din primul an pe profit.

Fondatoarea brandului romanesc de accesorii Maestoso, Claudia Tecuceanu relateaza intr-un interviu ca acest business este doar unul dintre multele proiecte pe care le-a experimentat in timp. Cu toate acestea, a stiut de la inceput ca arta si creatia reprezinta domeniile in care este nascuta sa lucreze si de fiecare data s-a orientat in aceasta zona.

Absolventa din 2015 a Facultatii de Arhitectura si Urbanism "Ion Mincu", Claudia a capat in anii de studentie o pasiune aparte pentru formele structurale si designul minimalist. Desi a studiat arhitectura, mica creatoare a aplicat cunostintele invatate in crearea obiectelor de moda precum gentile sau accesoriie, dedicate atat femeilor, cat si barbatilor.

Tot in 2015 a pus si bazele proiectului Maestoso, ”din dorinta de a realiza un brand  cu caracteristici unice pe piata, care sa se diferentieze prin designul minimalist si geometric“, iar in 2016 a fost lansata prima linie cu obiecte sub umbrela acestui nume. Primul produs a fost vandut la ”doar cateva zile de la lansarea in online a brandului de catre o clienta care ne descoperise atunci“, dupa cum afirma Claudia.


Procesul de creatie prin care trec produsele Maestoso este complex si profund, trecand de la ideea de viziune si concept, prin mainile iscusite ale oamenilor din atelier, si prin ochiul exigent si perfectionist al Claudiei, care isi doreste cele mai calitative produse pentru clientii sai.

Atelierul functioneaza impreuna cu showroomul, in incinta unei locuinte din zona Kiseleff a Capitalei. Acolo lucreaza trei mesteri marochineri care se ocupa de procesul de realizare a gentilor si un modelier care se ocupa de prototipurile necesare pentru lansarea unei colectii de imbracaminte pentru acest inceput de an.

Claudia declara ca: ”In sarcina mea revine directionarea brandului Maestoso din toate punctele de vedere, de la gasirea furnizorilor si negocierile cu acestia, relatia cu clientii, concentrandu-ma in mod special pe directia de creatie.“

Astfel, produsele confectionate in atelierul Claudiei sunt confectionate manual,insa dezavantajul consta in faptul ca dureaza mult acest procedeu, in stilul slow-fashion, insa tanara spune ca articolele sale merita asteptarea.

Potrivit tinerei, majoritatea clientilor Maestoso sunt femei, cu varste cuprinse intre 27 ani si 45 ani, cu studii superioare, care provin din mediul de business si, desigur, femei care sunt ”pasionate de obiecte cu design emblematic si sunt orientate catre produse de inalta calitate“.


Cat costa articolele care poarta brandul Maestoso?

Cea mai ieftina geanta Maestoso are pretul de 390 de lei, iar cel mai scump model atinge valoarea de 890 de lei. 

Claudia nu considera ca produsele sale sunt scumpe pentru piata din Romania, spunand ca: ”valoarea reala unui produs este exprimata prin calitatea materialelor utilizate, a atentiei acordata finisajelor exceptionale si prin designul original. Iar in momentul in care alegi sa faci o selectie riguroasa a materialelor cu care lucrezi si sa importi de la cei mai buni furnizori materia prima pe care o folosesti in realizarea produselor, acest lucru se va reflecta inevitabil si in pretul final al produselor.“

Maestoso este foarte bine vazut pe piata occidentala

Desi cel mai mare volum de vanzare este orientat catre Romania, Maestoso face si export " catre retaileri din tari precum Franta, Belgia, Malta, Oman sau Dubai. Pentru viitor ne dorim sa ne extindem foarte mult international si aceasta sa devina principala parte a businessului.“

O afacere-bomba

Claudia a spus ca investitia initiala in dezvoltarea afacerii a fost de aproximativ 35.000 de euro, dintre care 25.000 de euro obtinuti prin fonduri europene, iar restul din surse proprii. Aceasta investitie a fost recuperata inca din primul an de activitate, cand a avut rulaje de 65.000 de euro

Pentru viitor, tanara estimeaza ca afacerea se va dezvolta si se va impune mult mai mult pe piata de profil, dar isi doreste si o diversificare a produselor companiei sale, prin articole de imbracaminte si pantofi.

 
Senior Editor Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor
Ultimele stiri economice

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor

today04 Iul. 2025
2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari
Companii

2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari

today04 Iul. 2025
Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari
Companii

Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari

today04 Iul. 2025
Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale
Economie

Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale

today04 Iul. 2025
7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale
Economie

7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale

today04 Iul. 2025
Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%
Companii

Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%

today04 Iul. 2025
Analiza Pwc. Rezolvam pe moment criza bugetara, dar iesim din cercul vicios al cheltuielilor marite care atrag cresteri de taxe?
Economie

Analiza Pwc. Rezolvam pe moment criza bugetara, dar iesim din cercul vicios al cheltuielilor marite care atrag cresteri de taxe?

today04 Iul. 2025
Revolutie in sanatate: Guvernul vrea mai multi contribuabili si taie scutirile la CASS. Cine nu va mai fi asigurat?
Ultima ora

Revolutie in sanatate: Guvernul vrea mai multi contribuabili si taie scutirile la CASS. Cine nu va mai fi asigurat?

today04 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x