Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Eficientizeaza procesul de achizitie din firma. Cum sa economisesti timp si bani


Eficientizeaza procesul de achizitie din firma. Cum sa economisesti timp si bani
de la 14 Iun. 2019
Eficientizeaza procesul de achizitie din firma. Cum sa economisesti timp si bani
Tags: achizitiirole case de marcatcasa de marcat

Ai un business care a pornit cu pasi mici, a crescut frumos si acum ai de gestionat un numar de clienti si de angajati suficient de mare incat sa fii nevoit sa ai niste procese clare pe care sa le urmezi. Fie ca este vorba despre achizitia de consumabile sau de resurse mai costisitoare, exista cateva lucruri pe care le poti face si care iti vor economisi timp si bani de fiecare data. Iata care sunt acestea:


Cumpara consumabile în cantitate mai mare


Fie ca este vorba despre creioane, pixuri, hartie, detergenti, capse, role pentru case de marcat sau role pentru marcatoarele de preturi, sa cumperi angro este intotdeauna o idee buna. Asta pentru ca poti negocia preturi mai bune, te asiguri ca ai mereu la dispozitie ceea ce iti trebuie si nu risti sa creezi o bresa in intreg procesul de lucru.


In plus, vei sti exact nu doar ce necesar de consumabile ai, ci si cat din buget reprezinta acesta. Si ca sa castigi si timp, nu doar bani, asigura-te ca exista o persoana in firma care se ocupa de aceste lucruri.


Cere cat mai multe oferte inainte de a face o achizitie


Poate suna logic ceea ce spunem, dar este posibil sa nu stii exact cat inseamna „cat mai multe” in fiecare situatie in parte. In functie de domeniul de activitate si de cat de mare este departamentul de achizitie din firma, acestea pot fi de la trei la 30 sau chiar mai multe.


Nu te gandi ca pierzi prea mult timp analizand mai multe oferte, castigul financiar poate fi unul deloc de neglijat. In plus, in felul acesta iti vei face in timp o lista de furnizori unde vei gasi exact lucrurile de care ai nevoie, de fiecare data, deci, pe termen lung, vei castiga inclusiv timp.



Construieste-ti un departament de achizitii


Chiar daca acesta este format doar din unu-doi oameni, este esential sa ai departament dedicat, cu angajati care se ocupa indeaproape de tot ce tine de achizitii in firma. Pe langa ca toate resursele si cunostintele acestora te vor ajuta sa ai cele mai bune produse la cele mai competitive preturi, acestia se pot ocupa si de contracte de achizitii publice, de participarea la licitatii si de atragerea de fonduri din diverse proiecte europene.


Desi investitia initiala in oameni competenti ar putea sa iti para mare, ea se va amortiza cu fiecare achizitie realizata de acestia, cu atat mai mult cu cat, de cele mai multe ori, oamenii sunt cea mai importanta resursa intr-o afacere.


In orice afacere exista procese care iti eficientizeaza activitatea, oameni potriviti sa le creeze si sa le urmeze si resurse care nu doar ca te ajuta sa castigi timp pretios, ci contribuie si la o cifra de afaceri mai mare. Tot ce ai de facut este sa le gasesti pe cele potrivite pentru businessul tau.


Sursa foto: unsplash.com

 



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016