Specialistii de la fastmoving.ro au identificat cele mai importante elemente de care ar trebui sa se tina cont in momentul debarasarii spatiilor.
Alegerea perioadei pentru debarasare
Atunci cand debarasarea se face pentru ca toate obiectele din interior sa fie mutate intr-un nou sediu este important sa se tina cont de momentul in care expira contractul de inchiriere actual sau de momentul din care incepe cel din noul spatiu. Astfel va fi mult mai usor sa fie anuntati toti colegii pentru a fi demontate calculatoarele, de exemplu, sau pentru ca fiecare sa isi poata strange bunurile personale.
Alegerea unei firme de debarasare mobila
Pentru debarasare mobila este foarte important sa se apeleze la o firma specializata in sensul acesta, care detine toata logistica necesara precum si echipe cu experienta, astfel incat toate obiectele sa ajunga la destinatie in cea mai buna stare si in cel mai scurt timp.
O companie care ofera servicii de transport mobila are in primul rand masinile necesare pentru ca obiectele mari sa fie mutate in conditii bune, dar si echipa de profesionisti pentru ca toate acestea sa fie transportate in mijlocul de transport.
Stabilirea unui termen limita
Pentru fiecare pas din planul de mutare este foarte important sa fie stabilit un termen limita pe care fiecare persoana desemnata sa se concentreze, in asa fel incat totul sa corespunza asteptarilor. Documentele importante vor fi impachetate doar cu cateva zile inainte de debarasare, astfel incat sa poata fi evitate cu succes neplacerile ce intervin in momentul in care cineva are nevoie de documentele respective.
Distribuirea sarcinilor
Distribuirea din timp a tuturor sarcinilor pentru fiecare angajat face ca totul sa mearga mai repede. Poate fi organizata o intreaga echipa care sa se ocupe de debarasare. Fiecare membru va avea un task desemnat de care sa se ocupe si un termen limita.
Solicitarea materialelor de la firma de transport mobila
Dupa ce contractul cu firma de transport mobila a fost semnat, acestia pot trimite numarul de cutii solicitate astfel incat echipele desemnate la pasul anterior sa se poata ocupa de impachetarea documentelor sau pentru cei care vor sa isi stranga singuri lucrurile existente pe birouri.
Colaborarea cu o firma de curatenie
Spatiul debarasat trebuie lasat in conditii bune, conform contractului de inchiriere, motiv pentru care este necesar ca o firma de curatenie sa intervina dupa echipa de debarasari mobila. Este mult mai simplu astfel, deoarece se economiseste foarte mult timp atunci cand cele doua servicii sunt programate in aceeasi zi.
Pregatirea pentru mutare
Inainte de ziua mutarii este important ca toata lumea sa recapituleze sarcinile: cine trebuie sa ramana in actualul sediu, cine trebuie sa puna etichetele pe cutii, cine trebuie sa puna etichetele pe calculatoare, cine sta la noul sediu, cine ramane cu echipa de curatenie? Toate aceste intrebari trebuie sa primeasca raspuns inainte ca echipa de debarasari mobila sa ajunga.
Acestea sunt cele mai importante elemente in managementul debarasarii si relocarii firmelor, iar atunci cand se tine cont de ele, timpul pentru debarasare va fi mult mai scurt.
Ultimele NOUTATI
Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor
2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari
Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari
Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale
7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale
Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%
Partenerii nostri
Declaratia 216: Cine are obligatia si pana cand se depune in 2025
TOP 3 prioritati pentru contabili in luna iulie 2025 [INFOGRAFIC]
Evaziunea fiscala - o amenintare la securitatea nationala: ce este si cum se sanctioneaza
Tichete de 50 lei pe luna pentru facturile la curent: cine beneficiaza si cum te inscrii
Te-ar putea interesa si
Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari
Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale