Specialistii de la fastmoving.ro au identificat cele mai importante elemente de care ar trebui sa se tina cont in momentul debarasarii spatiilor.
Alegerea perioadei pentru debarasare
Atunci cand debarasarea se face pentru ca toate obiectele din interior sa fie mutate intr-un nou sediu este important sa se tina cont de momentul in care expira contractul de inchiriere actual sau de momentul din care incepe cel din noul spatiu. Astfel va fi mult mai usor sa fie anuntati toti colegii pentru a fi demontate calculatoarele, de exemplu, sau pentru ca fiecare sa isi poata strange bunurile personale.
Alegerea unei firme de debarasare mobila
Pentru debarasare mobila este foarte important sa se apeleze la o firma specializata in sensul acesta, care detine toata logistica necesara precum si echipe cu experienta, astfel incat toate obiectele sa ajunga la destinatie in cea mai buna stare si in cel mai scurt timp.
O companie care ofera servicii de transport mobila are in primul rand masinile necesare pentru ca obiectele mari sa fie mutate in conditii bune, dar si echipa de profesionisti pentru ca toate acestea sa fie transportate in mijlocul de transport.
Stabilirea unui termen limita
Pentru fiecare pas din planul de mutare este foarte important sa fie stabilit un termen limita pe care fiecare persoana desemnata sa se concentreze, in asa fel incat totul sa corespunza asteptarilor. Documentele importante vor fi impachetate doar cu cateva zile inainte de debarasare, astfel incat sa poata fi evitate cu succes neplacerile ce intervin in momentul in care cineva are nevoie de documentele respective.
Distribuirea sarcinilor
Distribuirea din timp a tuturor sarcinilor pentru fiecare angajat face ca totul sa mearga mai repede. Poate fi organizata o intreaga echipa care sa se ocupe de debarasare. Fiecare membru va avea un task desemnat de care sa se ocupe si un termen limita.
Solicitarea materialelor de la firma de transport mobila
Dupa ce contractul cu firma de transport mobila a fost semnat, acestia pot trimite numarul de cutii solicitate astfel incat echipele desemnate la pasul anterior sa se poata ocupa de impachetarea documentelor sau pentru cei care vor sa isi stranga singuri lucrurile existente pe birouri.
Colaborarea cu o firma de curatenie
Spatiul debarasat trebuie lasat in conditii bune, conform contractului de inchiriere, motiv pentru care este necesar ca o firma de curatenie sa intervina dupa echipa de debarasari mobila. Este mult mai simplu astfel, deoarece se economiseste foarte mult timp atunci cand cele doua servicii sunt programate in aceeasi zi.
Pregatirea pentru mutare
Inainte de ziua mutarii este important ca toata lumea sa recapituleze sarcinile: cine trebuie sa ramana in actualul sediu, cine trebuie sa puna etichetele pe cutii, cine trebuie sa puna etichetele pe calculatoare, cine sta la noul sediu, cine ramane cu echipa de curatenie? Toate aceste intrebari trebuie sa primeasca raspuns inainte ca echipa de debarasari mobila sa ajunga.
Acestea sunt cele mai importante elemente in managementul debarasarii si relocarii firmelor, iar atunci cand se tine cont de ele, timpul pentru debarasare va fi mult mai scurt.
Ultimele NOUTATI
PEPE inregistreaza o crestere de 15% dupa listare pe Coinbase. In ce directie se indreapta Dogeverse? (P)
Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate
Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Partenerii nostri
OBLIGATII de retinere din salariu ce revin angajatorului
Zile LIBERE platite pentru evenimente deosebite - procedura de acordare
Te-ar putea interesa si