Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Elemente cheie in managementul relocarii in Romania


Elemente cheie in managementul relocarii in Romania
de la 28 Oct. 2019
Elemente cheie in managementul relocarii in Romania
Tags: debarasare mobilarelocaremutare firma

Debarasarea spatiilor si relocarea sunt activitati des intalnite in Romania, care necesita o management corect pentru o buna desfasurare si un timp optimizat. Cu cat relocarea sau debarasarea spatiului se termina mai rapid, cu atat sansele ca viata sa isi reia cursul normal si respectiv, firmele sa isi reia activitatea sunt mai aproape.

Specialistii de la fastmoving.ro au identificat cele mai importante elemente de care ar trebui sa se tina cont in momentul debarasarii spatiilor.

Alegerea perioadei pentru debarasare

Atunci cand debarasarea se face pentru ca toate obiectele din interior sa fie mutate intr-un nou sediu este important sa se tina cont de momentul in care expira contractul de inchiriere actual sau de momentul din care incepe cel din noul spatiu. Astfel va fi mult mai usor sa fie anuntati toti colegii pentru a fi demontate calculatoarele, de exemplu, sau pentru ca fiecare sa isi poata strange bunurile personale.

Alegerea unei firme de debarasare mobila

Pentru debarasare mobila este foarte important sa se apeleze la o firma specializata in sensul acesta, care detine toata logistica necesara precum si echipe cu experienta, astfel incat toate obiectele sa ajunga la destinatie in cea mai buna stare si in cel mai scurt timp.

O companie care ofera servicii de transport mobila are in primul rand masinile necesare pentru ca obiectele mari sa fie mutate in conditii bune, dar si echipa de profesionisti pentru ca toate acestea sa fie transportate in mijlocul de transport.

Stabilirea unui termen limita

Pentru fiecare pas din planul de mutare este foarte important sa fie stabilit un termen limita pe care fiecare persoana desemnata sa se concentreze, in asa fel incat totul sa corespunza asteptarilor. Documentele importante vor fi impachetate doar cu cateva zile inainte de debarasare, astfel incat sa poata fi evitate cu succes neplacerile ce intervin in momentul in care cineva are nevoie de documentele respective.

Distribuirea sarcinilor

Distribuirea din timp a tuturor sarcinilor pentru fiecare angajat face ca totul sa mearga mai repede. Poate fi organizata o intreaga echipa care sa se ocupe de debarasare. Fiecare membru va avea un task desemnat de care sa se ocupe si un termen limita.

Solicitarea materialelor de la firma de transport mobila

Dupa ce contractul cu firma de transport mobila a fost semnat, acestia pot trimite numarul de cutii solicitate astfel incat echipele desemnate la pasul anterior sa se poata ocupa de impachetarea documentelor sau pentru cei care vor sa isi stranga singuri lucrurile existente pe birouri.

Colaborarea cu o firma de curatenie

Spatiul debarasat trebuie lasat in conditii bune, conform contractului de inchiriere, motiv pentru care este necesar ca o firma de curatenie sa intervina dupa echipa de debarasari mobila. Este mult mai simplu astfel, deoarece se economiseste foarte mult timp atunci cand cele doua servicii sunt programate in aceeasi zi.

Pregatirea pentru mutare

Inainte de ziua mutarii este important ca toata lumea sa recapituleze sarcinile: cine trebuie sa ramana in actualul sediu, cine trebuie sa puna etichetele pe cutii, cine trebuie sa puna etichetele pe calculatoare, cine sta la noul sediu, cine ramane cu echipa de curatenie? Toate aceste intrebari trebuie sa primeasca raspuns inainte ca echipa de debarasari mobila sa ajunga.

Acestea sunt cele mai importante elemente in managementul debarasarii si relocarii firmelor, iar atunci cand se tine cont de ele, timpul pentru debarasare va fi mult mai scurt.





Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016