Pentru romanii care aleg buchetele clasice de trandafiri rosii, acestea se regasesc in diverse forme in cele 30 de produse din sectiunea de Valentine’s Day a magazinului online. Alaturi de trandafiri, aranjamentele florale de Ziua Indragostitilor contin si crizanteme, lalele multicolore, gerbera, orhidee si, bineinteles, trandafiri in diverse alte culori, toate aduse din Olanda.
Pentru cei care insa vor sa ofere un cadou memorabil, FlorideLux.ro le-a pregatit buchete speciale si aranjamente inedite, precum inimile de trandafiri 3D de 180 cm inaltime.
“Acest produs este unul deosebit, reflectat si in pretul sau – 27.500 lei (circa 6.200 euro). Ne asteptam totusi ca acesta sa fie cumparat de cel putin doi clienti”, a declarat Marius Dosinescu, CEO FlorideLux.ro.
In colectia de Ziua Indragostitilor din acest an se mai regasesc si aranjamente florale in inimi, cosuri de flori sau cu ceaiuri, cosmetice si ciocolata. De asemenea, peste 80% dintre produsele comercializate pe FlorideLux.ro cu aceasta ocazie au si un cadou langa ele, ce consta fie intr-o cutie de praline belgiene, fie in ceaiuri sau cosmetice deosebite.
“Oferim cadou si un ursulet de plus la fiecare comanda pe care o primim in aceasta perioada, iar pentru comenzile mai mari de 200 de lei daruim clientilor nostri si o sticla de vin din Franta”, a adaugat Dosinescu.
Vanzarile de anul acesta realizate de floraria online cu ocazia sarbatorii de Valentine’s Day vor atinge suma de 15.000 de euro. Acestea reprezinta circa 20% din valoarea comenzilor realizate in lunile de iarna, dupa cum a mentionat reprezentantul companiei.
Referitor la comportamentul de achizitie al romanilor de Ziua Indragostitilor, CEO-ul magazinului online de flori spune ca acestia au inceput sa se gandeasca din timp la aceasta sarbatoare. Ca urmare a campaniilor puternice de marketing care promoveaza ziua de 14 februarie, pe site-ul FlorideLux.ro au fost plasate cateva comenzi chiar din 2012.
Un factor care a contribuit la acest lucru este si faptul ca floraria online apeleaza, inainte de fiecare sarbatoare importanta, la o strategie de motivare a clientilor prin campanii de discount-uri oferite comenzilor timpurii.