Gradul de notorietate spontana si asistata inregistrat de KRUK Romania la sfarsitul anului 2013 a atins nivelul record de 35,4%

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Gradul de notorietate spontana si asistata inregistrat de KRUK Romania la sfarsitul anului 2013 a atins nivelul record de 35,4% Gradul de notorietate spontana si asistata inregistrat de KRUK Romania la sfarsitul anului 2013 a atins nivelul record de 35,4%
de Manager.ro la 12 Feb. 2014
Urmareste-ne pe Google News
kruk romaniabanisumebrandingnotorietatedatorii

Notorietatea totala spontana si asistata a companiei KRUK Romania a atins valoarea record de 35,4% la finalul anului 2013, comparativ cu 16,8% in 2012. Rezultatele reflecta raspunsurile respondentilor la intrebarea de care companie de colectare creante au auzit la citirea unei liste din care putea selecta cateva companii de profil.

KRUK Romania, companie de top a industriei de management al creantelor din Romania, a implementat incepand cu toamna anului 2011 campanii de comunicare si educationale menite sa informeze persoanele cu datorii asupra pasilor simpli pe care acestea trebuie sa le faca pentru a-si solutiona problemele financiare cu care se confrunta. Aceste campanii au inceput sa dea roade si mii de romani au ales sa foloseasca solutia de colectare pe cale amiabila oferita de KRUK, prin incheierea de angajamente de plata in rate convenabile, care, astfel, le da posibilitatea sa recapete controlul asupra propriei situatii financiare.

In luna decembrie 2013, KRUK Romania a desfasurat o cercetare de piata cantitativa privind piata Serviciilor de Colectare a Creantelor din Romania, care a fost implementata de Centrul de Studiere a Opiniei Publice (CSOP). Acest studiu este parte a cercetarilor anuale de monitorizare menite sa imbunatateasca intelegerea evolutiilor pietei de management al creantelor din Romania. Studiul este reprezentativ la nivel national si s-a desfasurat prin metoda interviului fata-in-fata, la domiciliul respondentilor, pe un esantion de peste 1.000 de persoane.

Aproximativ 19,6% dintre respondenti au mentionat KRUK Romania ca fiind prima companie de management al creantelor comerciale care le vine in minte atunci cand sunt rugati sa numeasca o singura companie de profil din Romania. Astfel, gradul de notorietate al KRUK Romania generat de prima mentiune a atins valoarea de 19,6% in 2013, comparativ cu 8,2% in 2012.

De asemenea, atunci cand au fost rugati sa mentioneze prima companie de management al creantelor care le vine in minte, 26,2% dintre respondentii cu acces la internet au numit KRUK Romania, comparativ cu principalul competitor, care a fost indicat de numai 6,5% dintre respondenti. In termeni de notorietate totala, (alegere dintr-o lista de companii, raspuns multiplu), KRUK Romania a inregistrat 48,9% dintre raspunsurile acelorasi respondenti cu acces la internet, fata de numai 16,4% inregistrate de principalul competitor.

Rezultatele cercetarii au relevat cresterea continua a gradului de notorietate al companiei KRUK Romania pe parcursul ultimilor trei ani. Acest trend ascendent reflecta rezultatele campaniilor de comunicare implementate constant de Grupul KRUK. 

In timpul campaniei de comunicare desfasurate de KRUK Romania in toamna anului 2013, mixul media folosit a fost format din spoturi TV si spoturi radio, materiale advertoriale in publicatii tabloid, precum si o campanie pe internet. Astfel, a fost pentru prima data in campania de comunicare desfasurata de companie cand a fost folosit internetul. Rezultatele campaniei online au fost impresionante - peste 98.500 de accesari ale bannerelor din reteaua Google si peste 432.000 de vizualizari ale spoturilor pe YouTube, evidentiind capitalul de notorietate de care se bucura KRUK Romania in randul respondentilor cu acces la internet.

“Campaniile de comunicare desfasurate de KRUK Romania in ultimii 3 ani au avut un impact pozitiv asupra imaginii industriei de management al creantelor, dar si asupra perceptiei publicului larg privind activitatile companiilor de profil. Demersurile de comunicare intreprinse de Grupul KRUK in tarile unde are operatiuni: Polonia, Romania si Republica Ceha, vin atat in ajutorul persoanelor cu datorii, carora le faciliteaza plata datoriilor in rate, cat si in sprijinul creditorilor carora le faciliteaza recuperarea sumelor de bani datorate si reintroducerea lichiditatilor in circuitul economic”, a spus Tomasz Ignaczak, Director General al KRUK Romania.

Ultimele NOUTATI

Salariul mai mare se obtine la interviu, nu dupa angajare! Sfaturi de la experti HR pentru negocieri in timpul interviului
Companii

Salariul mai mare se obtine la interviu, nu dupa angajare! Sfaturi de la experti HR pentru negocieri in timpul interviului

today05 Iul. 2025
Impactul majorarii TVA pentru HoReCa - se anunta falimente in lant
Economie

Impactul majorarii TVA pentru HoReCa - se anunta falimente in lant

today05 Iul. 2025
Pulsul industriei IT din Romania - cand toata Europa concedia masiv, Romania facea angajari. Nici azi nu o ducem mai rau
Companii

Pulsul industriei IT din Romania - cand toata Europa concedia masiv, Romania facea angajari. Nici azi nu o ducem mai rau

today05 Iul. 2025
Japonia se pregateste sa fie lovita de o serie de cutremure puternice  Autoritatile avertizeaza populatia sa nu creada zvonurile apocaliptice
Economie

Japonia se pregateste sa fie lovita de o serie de cutremure puternice Autoritatile avertizeaza populatia sa nu creada zvonurile apocaliptice

today05 Iul. 2025
Patronatele avertizeaza: Pana in toamna puterea de cumparare va scadea cu pana la 40%, preturile vor creste cu pana la 10% din cauza majorarii TVA
Economie

Patronatele avertizeaza: Pana in toamna puterea de cumparare va scadea cu pana la 40%, preturile vor creste cu pana la 10% din cauza majorarii TVA

today05 Iul. 2025
Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor
Ultimele stiri economice

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor

today04 Iul. 2025
2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari
Companii

2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari

today04 Iul. 2025
Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari
Companii

Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari

today04 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x