In 2010, La Fantana a crescut cu 30% pe segmentul rezidential, in comparatie cu 2009. Numarul clientilor noi interesati de watercoolere este tot mai mare. Consumul de apa imbuteliata la recipient de 10 litri a ajuns la 3 milioane de litri.
Directorul general La Fantana Romania, Mihai Matyas este optimist in privinta lui 2011: "Si in acest an continuam focusul pe segmentul rezidential, pentru care am lansat deja abonamente noi, adaptate fiecarui tip de consumator."
Ultimele NOUTATI
Romanilor le-a trecut supararea pe banci? Din ce in ce mai multi isi fac depozite in lei si euro
PEPE inregistreaza o crestere de 15% dupa listare pe Coinbase. In ce directie se indreapta Dogeverse? (P)
Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Partenerii nostri
OBLIGATII de retinere din salariu ce revin angajatorului
Zile LIBERE platite pentru evenimente deosebite - procedura de acordare