In 2010, La Fantana a crescut cu 30% pe segmentul rezidential, in comparatie cu 2009. Numarul clientilor noi interesati de watercoolere este tot mai mare. Consumul de apa imbuteliata la recipient de 10 litri a ajuns la 3 milioane de litri.
Directorul general La Fantana Romania, Mihai Matyas este optimist in privinta lui 2011: "Si in acest an continuam focusul pe segmentul rezidential, pentru care am lansat deja abonamente noi, adaptate fiecarui tip de consumator."
Ultimele NOUTATI
Ce este colectarea selectiva a deseurilor si de ce conteaza pentru mediu si societate?
Romania urca in clasamentul avutiei nationale: salt de 4 pozitii pana pe locul 29 in Europa
Fraudele de tip spoofing fac ravagii: cum ajung romanii victime ale noii escrocherii
Mediul privat isi revine? Scade puternic numarul firmelor care isi suspenda activitatea
Partenerii nostri
Incadrarea in munca a persoanelor cu handicap! OBLIGATIILE angajatorilor si amenzile de 50.000 lei
Desfiintarea unor posturi. Procedura, etape, conditii
Dreptul la pensia privata din Pilonul II. Cum, cand si in ce mod se poate retrage suma depusa?
Plata dividende catre o persoana fizica nerezidenta: Ce obligatii fiscale are societatea din Romania
Reglementarea licentelor de transport: Tipuri si acte necesare
Contractul de mandat: Care sunt obligatiile unui administrator
Cum functioneaza tichetele de masa: Ce sunt, cine le emite, ce spune legea