Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Nissan va sponsoriza Liga Campionilor


Nissan va sponsoriza Liga Campionilor
de la 07 Apr. 2014
Nissan va sponsoriza Liga Campionilor
Tags: nissanliga campioniloraudientesponsorizare

Grupul japonez Nissan va sponsoriza, in urmatoarele patru sezoane, Liga Campionilor la fotbal, cu scopul de a-si creste notorietatea in Europa, unde vrea sa devina numarul unu in topul constructorilor asiatici de automobile.

Nissan, la care Renault detine cea mai mare participatie, nu a facut publica valoarea contractului, dar a recunoscut ca este cel mai mare acord de sponsorizare din istoria sa. 
 
"Cresterea europeana este importanta pentru Nissan si credem ca am gasit in UEFA partenerul ideal pentru a ne ajuta sa ne realizam obiectivul de a deveni primul constructor asiatic de automobile in Europa pana in anul 2016", a declarat Bastien Schupp, vicepresedinte de marketing la Nissan Europe, citat de Agerpres.
 
Liga Campionilor atrage o audienta cumulata de peste 4 miliarde de telespectatori in fiecare an.
 
Potrivit Nissan, acordul vizeaza si Supercupa Europei.
 
Directorul de marketing al UEFA Events, Guy-Laurent Epstein, s-a declarat incantat ca Nissan devine sponsor oficial.
 
Anul trecut, Nissan a vandut 5,1 milioane de vehicule, dintre care 640.000 in Europa, inclusiv in Rusia, reprezentand o cota de piata de 3,8%. 
 
Compania detine o uzina in orasul britanic Sunderland, unde produce peste 500.000 de masini pe an.

Senior Editor Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016