Promoveaza-ti online afacerea, in 5 pasi simpli

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Promoveaza-ti online afacerea, in 5 pasi simpli
Promoveaza-ti online afacerea, in 5 pasi simpli
de Magda Florea la 02 Sep. 2019
Urmareste-ne pe Google News
servicii seooptimizare googlereclamegoogle adsfacebook ads

"Cine nu este prezent in mediul online, nu exista" - aceasta este deviza erei tehnologice in care ne aflam. Practic, foarte putine business-uri, mai ales la inceput de drum, au sanse de a reusi si de a ajunge sa faca profit, fara o promovare in mediul online.

Promovarea pe internet pare o chestiune destul de dificila la prima vedere, cel putin la nivel organizatoric. Te simti cumva "pierdut" in aceasta lume virtuala care se dezvolta de la o zi la alta si care abunda de reclame, bannere, link-uri, bloguri si site-uri menite sa te atraga, sa te determine sa dai click si, in cele din urma, sa te convinga sa cumperi ceea ce se vinde. 

Insa nu e deloc complicat sa iti creezi si tu un loc confortabil in aceasta "jungla online". In principiu, daca tocmai ai pus bazele unei afaceri noi sau pur si simplu ea exista de mult, insa pana acum nu ai adus-o pe internet, trebuie sa urmezi cateva reguli simple, care te vor face vizibil si care iti vor aduce cumparatorii mult doriti.

Pentru inceput, e nevoie sa iti creezi un logo, o identitate, o denumire. De aici pleaca totul. Ar fi de preferat si un motto, o propozitie simpla care sa aiba un impact asupra clientului care iti viziteaza pentru prima data pagina. De aici, totul se desfasoara dupa un plan pe care l-am organizat in cinci pasi simpli:


1. Ai nevoie de un site al companiei


Un domeniu pe care sa il cumperi, sa iti apartina si care sa fie "baza mama" a companiei tale. Aici e foarte important sa iti prezinti produsele, serviciile sau profilul business-ului tau. Poti opta pentru o grafica simpla, predefinita, daca nu esti dispus sa investesti deloc sau foarte mult pentru inceput in aceste detalii de tip estetic. In fond, "less is more", asa ca nu e nevoie sa iti bati prea tare capul, important este sa fii acolo, prezent, in mediul online.

2. Foloseste-te de Google Ads si Facebook Ads


Sunt singurele servicii in care va fi nevoie sa investesti pentru inceput. Poti porni cu un buget chiar si de cateva sute de lei, ia motoarele de cautare iti vor aduce impact la public.

3. Fii prezent in social media


Ai grija ca site-ul tau sa fie prezent si pe Facebook sau Instagram. Cele mai mari retele sociale din lume sunt gazdele companiilor care vor sa isi creasca numarul de clienti rapid, sa ajunga la cat mai mult public si sa isi prezinte ofertele cat mai bine.

4. Creeaza un newsletter


Pentru a-ti tine la curent clientii cu ofertele si serviciile tale, anunta-i regulat printr-un newsletter, care insa ai grija sa nu devina "suparator", deci sa nu abuzezi de acest serviciu si sa trimiti prea multe notificari. Cel mai indicat ar fi sa le trimiti atunci cand intr-adevar prezinti ceva nou, sau, sa te organizezi astfel incat sa il trimiti la un anumit interval fix de timp.

5. Conecteaza-ti site-ul si paginile la alte site-uri de specialitate


Afilierile in mediul online sunt ceva la ordinea zilei. Companiile se promoveaza reciproc, introducandu-si reclame pe paginile cu impact mai mare. Daca stii sa negociezi, poti obtine un schimb de reclama, sau poti plati pentru ca un site mare sa promoveze o reclama de-a ta. 

Insa aceste reguli iti vor asigura un impact minim in mediul online. Impact care, pentru inceput, este bun, insa nu te va ajuta sa evoluezi si sa iti dezvolti baza de clienti. Marile companii sau cele care ajung sa fie in primul esantion al comertului online trec de acest nivel si apeleaza la specialisti SEO pentru a-si promova serviciile cat mai bine. Daca vrei sa iti faci loc printre ei, ai nevoie de servicii SEO.

Trebuie sa tii cont de faptul ca mediul online este in continua evolutie, iar motoarele de cautare isi schimba frecvent regulile si algoritmii, asa ca e nevoie sa ai cunostinte solide de SEO pentru a avea continut de calitate, optimizat, astfel incat sa apari in primele pagini ale Google, atunci cand clientii cauta anumite produse si servicii. Chiar daca vei reusi sa iti creezi singur platforma si paginile pe retelele sociale, impactul catre nisa de clienti dorita este asigurat doar de optimizarea SEO.

Pentru a ajunge la acest nivel, e indicat sa apelezi la SPECIALISTI SEO, care vor face toata munca in locul tau si iti vor imbunatati site-ul, astfel incat compania ta nu doar ca va fi prezenta pe internet, ci va ajunge si la un numar foarte mare de clienti.

Senior Editor Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor
Ultimele stiri economice

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor

today04 Iul. 2025
2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari
Companii

2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari

today04 Iul. 2025
Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari
Companii

Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari

today04 Iul. 2025
Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale
Economie

Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale

today04 Iul. 2025
7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale
Economie

7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale

today04 Iul. 2025
Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%
Companii

Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%

today04 Iul. 2025
Analiza Pwc. Rezolvam pe moment criza bugetara, dar iesim din cercul vicios al cheltuielilor marite care atrag cresteri de taxe?
Economie

Analiza Pwc. Rezolvam pe moment criza bugetara, dar iesim din cercul vicios al cheltuielilor marite care atrag cresteri de taxe?

today04 Iul. 2025
Revolutie in sanatate: Guvernul vrea mai multi contribuabili si taie scutirile la CASS. Cine nu va mai fi asigurat?
Ultima ora

Revolutie in sanatate: Guvernul vrea mai multi contribuabili si taie scutirile la CASS. Cine nu va mai fi asigurat?

today04 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x